آيت الله اعرافي: سخنان رهبر معظم انقلاب منشور جديد حوزه‌هاي علميه است


رئيس جامعةالمصطفي العالميه:
سخنان رهبر معظم انقلاب منشور جديد حوزه‌هاي علميه است

 رييس جامعةالمصطفي العالميه گفت: حوزه علميه قم، المصطفي و تمام حوزه‌هاي علميه ايران و حوزه‌هاي باشكوه جهان تشيع به منشور رهبر معظم انقلاب و توصيه‌هاي ايشان، افتخار مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، حجت‌الاسلام والمسلمين عليرضا اعرافي، رييس جامعةالمصطفي العالميه، پيش از ظهر امروز در ديدار اساتيد، فضلا و طلاب غيرايراني با رهبر معظم انقلاب، با اشاره به درخشش بي‌بديل حوزه‌هاي علميه، اظهار داشت:‌ روزي كه حضرت آيت‌الله حائري به قم تشريف آوردند، كسي فكر نمي‌كرد حوزه‌ علميه قم اين‌گونه بدرخشد.

وي با بيان اين‌كه امروز هزاران عاشق و عالم از سراسر جهان به عشق معرف اهل بيت و دانش در شهر مقدس قم گردآمده‌اند، افزود: به بركت انقلاب اسلامي، امام خميني‌(ره)، شهدا، ارشادات و راهنمايي‌هاي رهبر معظم انقلاب، شاهد درخشش انوار اسلام و معارف اهل بيت(ع) در سراسر جهان هستيم.

رييس جامعةالمصطفي العالميه خاطرنشان كرد: طلاب غيرايراني در اين مكان مقدس با حضرت آيت‌الله خامنه‌اي پيمان مي‌بندند تا از جان و مال و همه سرمايه خود براي اعتلاي اسلام و گسترش معارف حق و خدمت به پيروان اهل بيت(ع) مايه گذاشته و از تمام وجود هزينه كنند.

وي با بيان اين‌كه حضور رهبر معظم انقلاب در شهر مقدس قم و سخنان ايشان،‌ منشور جديدي براي حركت رو به رشد حوزه‌هاي علميه است، اظهار داشت: حوزه علميه قم، المصطفي و تمام حوزه‌هاي ايران و حوزه‌هاي باشكوه جهان تشيع به منشور رهبر معظم انقلاب و توصيه‌هاي ايشان افتخار مي‌كنند.

حجت‌الاسلام والمسلمين اعرافي تصريح كرد: امروز به بركت رشادت و حمايت‌هاي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي، طلبه‌هاي غيرايراني از حالت نخستين خود فاصله گرفته و از ميان آنان، فضلاي بزرگ، مدرسان و محققان عالم و توانمند در گفتمان‌هاي بين‌المللي حضور دارند.

رييس جامعةالمصطفي العالميه در بخش ديگري از سخنان خود، صبوري، بردباري، اخلاص، انگيزه بي‌پايان، عشق به انقلاب و آرمان‌هاي امام و شهدا و پايبندي به آرمان‌هاي رهبر معظم انقلاب را از خصوصيات طلاب غيرايراني برشمرد.

وي با بيان اين‌كه امروز فارغ التحصيلان المصطفي در جاي جاي جهان حضور داشته و در بيش از هزار حوزه شيعي مشغول فعاليت هستند، آن را از بركات انقلاب، امام خميني‌(ره)، نظام اسلام و ارشاد‌هاي رهبر معظم انقلاب و مراجع تقليد دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمين اعرافي در پايان، افزود: المصطفي با همكاري نهادهاي حوزوي، با تأكيد بر حوزوي بودن و رسالت‌هاي حوزوي خود و با وحدت و انسجام در مسير تحقق آرمان‌هاي الهي، محكم قدم برخواهد داشت.



 
امتیاز دهی
 
 

آرشيو اخبار
تعداد بازديد اين صفحه: 1521
   

 

 

 

خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

مهر حوزه
مجری سایت : شرکت سیگما