رئیس مرکز همکاری های علمی و بین المللی پژوهشگاه بیان کرد:  مهم ترین همایش های ملی و بین المللی پژوهشگاه در سال 1400 دکتر رجبعلی اسفندیار رئیس مرکز همکاری های علمی و بین الملل گزارشی از همایش های ملی و بین المللی برگزار شده از طرف پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در سال 1400 ارائه داد.  به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به نقل از  مرکز همکاری علمی و بین الملل، دکتر اسفندیار گفت7 همایش ملی و بین المللی توسط پژوهشکده های پژوهشگاه  با همکاری مرکز همکاری های علمی و بین الملل در سال 1400 برگزار شده است که 5 همایش ملی و 2 همایش بین المللی بوده اند. 
وی بیان داشت: همایش بین المللی «مهدویت، فرصت ها و چالش ها» با همکاری پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی، دانشگاه امیرالمومنین (ع) و دفتر تبلیغات اسلامی نمایندگی خوزستان در مهر ماه 1400 در اهواز برگزار شد. در این همایش جمعی از اعضای هیت علمی و محققان پژوهشگاه به ارایه مقاله پرداختند.
کمیسیون علوم سیاسی اسلامی «کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی (کنگره ششم) » و  «کنفرانس علمی سیاست گزاری عمومی و حکمرانی اسلامی» دو همایشی بودند که با همکاری مجمع عالی علوم انسانی – اسلامی و پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی در آذرماه 1400 در قم و تهران برگزار شدند. 
همایش «معنویت و علوم اسلامی» به میزبانی  پژوهشکده اخلاق و معنویت در آبان 1400 برگزار گردید و همایش «مکتب شهید سلیمانی و فرهنگ انتظار و مقاومت» به میزبانی پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی در دی ماه 1400  و «کنگره حکمت سیاسی متعالیه» به میزبانی پزوهشکده علوم و اندیشه سیاسی در 18 و 19 اسفند 1400 برگزار شده است. در برگزاری این همایش پژوهشکده های فلسفه و کلام اسلامی، اسلام تمدنی ، الهیات و خانواده و انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم و مجمع عالی حکمت اسلامی همکاری و مشارکت داشتند
«دومین همایش علوم انسانی – اسلامی، پژوهشی و فناوری» در آذرماه 1400  به میزبانی پژوهشگاه های علوم و فرهنگ اسلامی و مجمع پژوهشگاه های علوم انسانی – اسلامی و  با همکاری مرکز همکاری های علمی و بین الملل برگزار شده است. 

رئیس مرکز همکاری های علمی و بین الملل پژوهشگاه در پایان این گفتگو تاکید نمودند که اطلاعات تفصیلی این همایش ها در سایت های مربوط موجود است و صوت تمامی نشست ها، کرسی ها ، کمیسیون های تخصصی و سخنرانی های افتتاحیه و اختتامیه در رادیو پژوهش پژوهشگاه به آدرس http://radio.isca.ac.ir/ در دسترس قرار دارد. 
 
منبع: مرکز همکاری های علمی و بین الملل
کلمات کليدي
اخبار مرکز همکاری های علمی و بین الملل, رجبعلی اسفندیار
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 330
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما