اثر شایستۀ تقدیر در بیست و پنجمین جشنواره کتاب سال حوزه؛ شبه‌جنبش‌های معنوی؛ درآمدی بر پیشگیری و رهاسازی کتاب «شبه جنبش‌های معنوی»؛ تالیف حجت الاسلام دکتر حمیدرضا مظاهری‌سیف، در بیست و پنجمین دورۀ همایش کتاب سال حوزه، جزو شایسته تقدیر شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در بیست و پنجمین جشنوارۀ همایش کتاب سال حوزه که ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد، کتاب «شبه‌جنبش‌های معنوی؛ درآمدی بر پیشگیری و رهاسازی»؛ تألیف حجت‌الاسلام دکتر حمیدرضا مظاهری‌سیف جزو آثارِ شایستۀ تقدیر شناخته شد.

به گزارش دبیر این همایشِ سالانه، از میان ۱۲۴۹ اثر رسیده به دبیرخانۀ همایش کتاب سال حوزه، پس از ارزیابی پایانی این آثار در گروه‌های علمی، ۲۵۶ اثر توانستند از شرایط کیفی برتری برخوردار باشند و به مرحله ارزیابی تکمیلی راه یابند؛ که چهار کتاب به عنوان اثر برگزیده، ۲۱ اثر به عنوان آثار شایسته تقدیر و ۳۲ اثر به عنوان آثار شایسته تحسین در اختتامیه معرفی شدند.

             

کتاب «شبه‌جنبش‌های معنوی؛ درآمدی بر پیشگیری و رهاسازی»؛ تألیف حجت‌الاسلام دکتر حمیدرضا مظاهری‌سیف نیز نیز جزو آثاری بود که شایستۀ تقدیر شناخته و معرفی شد. این کتاب هم‌چنین از آثار پژوهشکده اخلاق و معنویتِ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است.

بیست و پنجمین همایش کتاب سال حوزه، روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح در سالن همایش مدرسه علمیه دارالشفاء قم با سخنرانی حضرات آیات: جعفر سبحانی از مراجع تقلید و علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه برگزار گردید.

منبع: روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب

مطالب مرتبط

پربازدید ترین مطالب
[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 463
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما