انتخاب دو اثر پژوهشگاه در جشنواره بین المللی فارابی
انتخاب دو اثر پژوهشگاه در جشنواره بین المللی فارابی در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی، دو اثر اعضای هیات علمی پژوهشگاه حائز رتبه شدند و از ایشان تجلیل به عمل آمد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ،در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی که با حضور اندیشمندان و نخبگان علوم‌ انسانی و اسلامی در مرکز همایش های صدا و سیما برپا شد، جوایز برگزیدگان در بخش‌های گروه‌های علمی، شخصیت‌های پیشگام و پیشتاز علوم انسانی و اسلامی، محققان برتر بخش بین‌الملل، جایزه منشور توسعه فرهنگ قرآنی در حوزه پژوهش و آموزش عالی و برگزیدگان سایر بخش‌ها، اعطا گردید.
در گروه فلسفه، منطق و کلام، کتاب «خدا، ارزش، عقلانیت» اثر حجت الاسلام دکتر محمدعلی مبینی دانشیار پژوهشکده فلسفه و کلام به عنوان برگزیده دوم معرفی شد. لازم به ذکر است این گروه، برگزیده اول نداشت. 

در بخش منشور توسعه فرهنگ قرآنی در حوزه پژوهش و آموزش عالی، کتاب «خشونت اجتماعی از منظر قرآن کریم با رویکرد شبهه‌پژوهی»  اثر حجت الاسلام دکتر علی مدبر (اسلامی) استادیار پژوهشکده فرهنگ و معارف قرآن کریم به عنوان برگزیده اول معرفی شد.



 
منبع: گروه برنامه ریزی، نظارت و ارزیابی پژوهشگاه
کلمات کليدي
جشنواره فارابی
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 2534
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما