به همت پژوهشکده اخلاق و معنویت برگزار می شود؛ انسجام‌بخشی دینی و راهبردی در مکتب شهید سلیمانی پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت پیش‌نشست اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایسکا: پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت با همکاری مجمع جهانی بیداری اسلامی و بنیاد حفظ و نشر آثار سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، روز چهارشنبه 30  آذر 1401، پیش‌نشست کارگروه انسجام‌بخشی دینی و راهبردی در مکتب شهید سلیمانی را برگزار خواهد کرد.

 این جلسه که از سلسله پیش‌نشست‌های اولین اجلاس بین‌المللی مکتب شهید سلیمانی است، از ساعت 8 تا 9:30 صبح به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد رودگر، به ارائۀ بحث و سخنرانی حول محورهای رهبری و رهروی در انسجام‌بخشی دینی و راهبردی در مکتب شهید سلیمانی خواهد پرداخت. مدیریت این جلسه با دکتر احمد شاکرنژاد و دبیر این نشست دکتر سیدمرتضی عادلی است.

این جلسه در پردیسان، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، طبقه دوم، سالن کنفرانس شهید سلیمانی برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعۀ حضوری یا با استفاده از لینک http://dte.bz/ethicsconf  در این نشست مشارکت داشته، از مباحث آن بهره‌مند شوند. 

کلمات کليدي
پژوهشکده اخلاق و معنویت, انسجام‌بخشی دینی و راهبردی در مکتب شهید سلیمانی, جواد رودگر, احمد شاکرنژاد
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 22
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما