ن جلسه سمپوزیوم اخلاق و روان‌شناسی:

روز اخلاق بین رشته‌ای

پژوهشکده اخلاق و معنویت با همکاری دانشگاه شهید بهشتی تهران، دومین سمپوزیوم اخلاق و روان‌شناسی را با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌کند.

پژوهشکده اخلاق و معنویت، روز دوشنبه هفتم اسفند 1402، با همکاری دانشکده الهیات و ادیانِ دانشگاه شهید بهشتی تهران، نشست دوم از هم‌اندیشی «اخلاق و روان‌شناسی» را با عنوان «اخلاق بین رشتهای»، با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و تعدادی از اعضای هیئت علمی برگزار خواهد کرد.

در این نشست علمی که از ساعت 8 صبح تا 15 به صورت حضوری و مجازی برگزار میشود، اساتیدی از حوزه و دانشگاه، حول مباحث اخلاق و روانشناسی در سه پنل به سخنرانی و بحث و گفت‌وگو خواهند پرداخت. این پنلها عبارتند از:

پنل نخست: ساعت 8-10؛ پیوند روانشناسی اخلاق به دین؛ سخنران: دکتر رحیم دهقان؛ دبیر: دکتر ابراهیم نوئی؛ اساتید ناظر: دکتر زهرا عبدخدائی و دکتر حسن بوسلیکی؛

پنل دوم: ساعت 10-12؛ بهسازی ژنی شخصیت و چالشهای اخلاقی؛ سخنران: دکتر محمدرسول ایمانی؛ دبیر: دکتر فاطمه وجدانی؛ اساتید ناظر: دکتر محمدرضا قلمبران و دکتر منصور نصیری؛

پنل سوم: ساعت 13-15؛ نسبت رذائل اخلاقی با آسیبهای روانی؛ سخنران: دکتر مسعود آذربایجانی؛ دبیر: دکتر محسن جاهد؛ اساتید ناظر: دکتر حسین پورشهریار و دکتر محمدرضا جهانگیرزاده.

این هماندیشی علمی در تهران: دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده الهیات و دین، سالن صدرالمتالهین برگزار میشود و علاقه‌مندان به حضور مجازی می‌توانند با استفاده از لینک https://vc14.sbu.ac.ir/marasem-elahiyat/در این جلسه مشارکت نموده، از مباحث آن بهره‌مند شوند.

گفتنی است که هماندیشی سوم نیز در دانشگاه قم برگزار خواهد شد که تاریخ آن متعاقباً اطلاعرسانی خواهد شد.
علاقه‌مندان همچنین می‌توانند با استفاده از لینک dte.bz/ethicsconf در این نشست علمی مشارکت کنند.

منبع:
كلمات كليدي : سمپوزیوم اخلاق و روان‌شناسی , پژوهشکده اخلاق و معنویت

تاریخ خبر: 1402/12/2 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 59 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 60
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما