بازدید اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد از پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت

پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (ایسکا): تعدادی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، ضمن بازدید عمومی از پژوهشگاه و پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت، با مدیران این پژوهشکده نیز جلسۀ مشترک و اختصاصی برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار ایسکا: تعدادی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد پیشازظهر روز دو‌شنبه 16 بهمن 1402 ضمن جلسه و بازدید عمومی از پژوهشگاه و پژوهشکده اخلاق و معنویت، در جلسۀ اختصاصی با فعالیت‌های جاری پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و نیز این پژوهشکده آشنا شده و در زمینه‌های مشترک همکاری به تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه که از ساعت 10:30 الی 12 ادامه داشت، ابتدا دکتر احمد شاکرنژاد؛ رئیس پژوهشکده اخلاق و معنویت ضمن خوشآمدگویی به اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد، به معرفی گروههای اخلاق، تربیت و معنویت پرداخت و در ادامه، فعالیتها و کلانبرنامههای این پژوهشکده، اعم از آثار چاپشده، پروژههای در حال اجرا، همایشهای برگزارشده، کرسیهای علمی و ... را تشریح کرد. در این جلسه همچنین در خصوص زمینههای تعامل و ظرفیتهای همکاری پژوهشکده اخلاق و معنویت و دانشگاه  فردوسی مشهد بحث و بررسی شد.

جلسه مذکور در پردیسان، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و اتاق جلسات پژوهشکده اخلاق و معنویت برگزار شد.

منبع:
عكس هاي مرتبط :
كلمات كليدي : بازدید دانشگاه فردوسی مشهد از پژوهشگاه , پژوهشکده اخلاق و معنویت

تاریخ خبر: 1402/11/16 دوشنبه
تعداد بازدید کل: 42 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 43
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما