برگزاری اختتامیه همایش؛

مراسم اختتامیه دومین همایش معنویت‌های نوظهور و معنویت اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (ایسکا): مراسم اختتامیه دومین همایش ملی معنویت‌های نوظهور و معنویت اسلامی، روز 12 بهمن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکا: پژوهشکده اخلاق و معنویت، با همکاری قطب تعمیق ایمان و باورهای دینی، مراسم اختتامیۀ دومین همایش ملی «معنویت‌های نوظهور و معنویت اسلامی؛ مقایسه و نسبت‌سنجی» را روز پنجشنبه 12 بهمن؛ همزمان با آغاز دهۀ فجر برگزار کرد.

مراسم اختتامیه این همایش از ساعت 8:30 تا 12 برگزار شد و شامل سه بخش بود که در بخش نخست، حجتالاسلام استاد محمدتقی سبحانی؛ رئیس همایش، دکتر هادی وکیلی؛ دبیر علمی و دکتر احمد شاکرنژاد؛ دبیر اجرایی، در میزگردی به نقد و بررسی دستاوردهای علمی این همایش پرداخته و سخنان مبسوطی در این زمینه ارائه کردند. در بخش دوم همایش، حجتالاسلام استاد عبدالحسین خسروپناه سخنرانی و رهنمودهایی سازنده ارائه کرد و بخش سوم نیز با تقدیر از هفت مقاله برتر و اهدای جوایز به صاحبان مقالات برگزیده انجام شد.

این همایش در قم: پردیسان، انتهای بلوار دانشگاه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، تالار امام حسین (ع) برگزار شد و تعداد زیادی از علاقهمندان نیز به صورت مجازی با استفاده از لینک: Http://dte.bz/ethicsconf در این همایش مشارکت داشتند.

منبع:
عكس هاي مرتبط :
كلمات كليدي : اختتامیه همایش معنویت های نوظهور , پژوهشکده اخلاق و معنویت

تاریخ خبر: 1402/11/12 پنجشنبه
تعداد بازدید کل: 37 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 38
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما