برگزاری اختتامیه همایش؛

مراسم اختتامیه دومین همایش معنویت‌های نوظهور و معنویت اسلامی

پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (ایسکا): مراسم اختتامیه دومین همایش معنویت‌های نوظهور و معنویت اسلامی، روز 12 بهمن برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایسکا: پژوهشکده اخلاق و معنویت، با همکاری قطب تعمیق ایمان و باورهای دینی، مراسم اختتامیه دومین همایش ملی «معنویت‌های نوظهور و معنویت اسلامی؛ مقایسه و نسبت‌سنجی» را روز پنجشنبه 12 بهمن؛ همزمان با آغاز دهۀ فجر برگزار میکند.

مراسم اختتامیه این همایش که از ساعت 8:30 تا 12 خواهد بود، شامل سه بخش است که در بخش نخست، حجتالاسلام استاد محمدتقی سبحانی؛ رئیس همایش، دکتر هادی وکیلی؛ دبیر علمی و دکتر احمد شاکرنژاد؛ دبیر اجرایی به نقد و بررسی دستاوردهای علمی این همایش میپردازند. در بخش دوم همایش، حجتالاسلام استاد عبدالحسین خسروپناه سخنرانی خواهد کرد و در بخش سوم، تقدیر و اهدای جوایز به مقالات برتر انجام خواهد شد.(سین برنامه پیوست می‌باشد)

علاقهمندان به شرکت حضوری در اختتامیه این همایش میتوانند در تاریخ مذکور به نشانی قم: پردیسان، انتهای بلوار دانشگاه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، تالار امام حسین (ع) مراجعه کنند یا با استفاده از لینک: Http://dte.bz/ethicsconf به شکل مجازی در این همایش مشارکت داشته باشند.

تلفن دبیرخانه: 02531156842- همراه: 09900989031

وبگاه: www.ethics.isca.ac.ir

منبع:
فايل هاي مربوطه :
سين اختتاميه.pdf79.693 KB
كلمات كليدي : اختتامیه همایش معنویت های نوظهور , پژوهشکده اخلاق و معنویت

تاریخ خبر: 1402/11/7 شنبه
تعداد بازدید کل: 44 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 45
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما