پژوهشکده اخلاق و معنویت کرسی ترویجی برگزار می‌کند:

حکمرانی رسانه‌ای از منظر قیم‌مآبی آزادی‌خواهانه

پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (ایسکا): پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت، کرسی ترویجی با موضوع «حکمرانی رسانه‌ای از منظر قیم‌مآبی آزادی‌خواهانه» را در روز ‌شنبه 23 دی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایسکا: پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت با همکاری مرکز همکاریهای علمی و بینالملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، ذیل کرسی تخصصیِ الگویی برای تصمیمگیری اخلاقی، کرسی ترویجیِ «حکمرانی رسانه‌ای از منظر قیم‌مآبی آزادی‌خواهانه» را در روز ‌شنبه 23 دی ماه 1402 با حضور و ارائۀ حجتالاسلام والمسلمین دکتر حسن بوسلیکی؛ عضو هیئت علمی پژوهشگاه و مدیر گروه تربیتِ پژوهشکده اخلاق و معنویت برگزار خواهد کرد.

در این کرسی ترویجی که از ساعت 8 الی 10 در تالار شهید سلیمانیِ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار می‌شود، حجج اسلام آقایان: دکتر حسین دیبا (عضو هیئت علمی پژوهشگاه) و دکتر مهدی فصیحی رامندی (محقق و پژوهشگر) به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.

این کرسی ترویجی به شکل حضوری و مجازی تشکیل میشود و علاقه‌مندان می‌توانند به نشانی: پردیسان، بلوار دانشگاه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، طبقه 2، تالار شهید سلیمانی مراجعه نموده یا با استفاده از لینک dte.bz/ethicsconf در این جلسه مشارکت کرده، از مباحث آن بهره‌مند گردند.

دبیر علمی این کرسی ترویجی حجتالاسلام حسین رضایی خواهد بود.

منبع:
كلمات كليدي : پژوهشکده اخلاق و معنویت , حکمرانی رسانه‌ای از منظر قیم‌مآبی آزادی‌خواهانه

تاریخ خبر: 1402/10/20 چهارشنبه
تعداد بازدید کل: 65 تعداد بازدید امروز: 1
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 66
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما