پژوهشکده اخلاق و معنویت برگزار کرد؛

نشست علمی نسبت معنویت با کلام اسلامی

پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت، دومین پیش نشست‌ همایش ملی معنویت‌پژوهی را با موضوع «نسبت معنویت با کلام اسلامی» برگزار کرد.

دومین پیش نشست‌ همایش ملی معنویت‌پژوهی با موضوع «نسبت معنویت با کلام اسلامی»، روز یکشنبه پنجم بهمن در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد.

این نشست با ارائه حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدتقی سبحانی، در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و به صورت مجازی با حضور برخی از فضلا و دانش پژوهان برگزار گردید.

در این نشست علمی که به همت گروه اسلام و مطالعات معنویتِ پژوهشکده اخلاق و معنویت برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی علیزاده در ابتدای این جلسه و به عنوان مقدمه، به ضرورت‌های برگزاری این موضوع پرداخت و سپس دکتر سبحانی پس از تعریف خود از معنویت و کلام، در شش محور کلی، درباره نسبت میان آن دو سخنان مبسوطی ارائه کرد.

 نشست یادشده از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در تالار شهید سلیمانیِ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، واقع در پردیسان، دانشگاه باقرالعلوم (ع) برگزار شد و دبیر علمی این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مسلم گریوانی بود.

گفتنی است که نشست مذکور به شکل حضوری برگزار شد؛ اما علاقه‌مندان به استفاده از این مباحث که به دلیل شرایط کرونایی امکان حضور نداشتند، با استفاده از لینک http://dte.bz/ethicsconf به طور مجازی در این جلسه علمی شرکت کردند و از آن بهره‌ بردند.

منبع:
عكس هاي مرتبط :
كلمات كليدي : پژوهشکده اخلاق و معنویت , همایش ملی معنویت پژوهی , محمدتقی سبحانی , پیش نشست

تاریخ خبر: 1399/11/5 يكشنبه
تعداد بازدید کل: 93 تعداد بازدید امروز: 2
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 94
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما