<>
شيدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :
اخبار ویژه
پايگاه گفت و گوي ديني رتبه اول پنجمين نمايشگاه و جشنواره رسانه‌هاي ديجيتال را كسب كرد

پايگاه گفت و گوي ديني وابسته به مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني رتبه اول بخش برترين پايگاه فرهنگ و انديشه پنجمين نمايشگاه و جشنواره رسانه هاي ديجيتال را كسب كرد.
به گزارش روابط عمومي و اموربين الملل دفتر تبليغات اسلامي، پايگاه گفت و گوي ديني در بخش برترين پايگاه فرهنگ و انديشه، رتبه اول را كسب كرد.
برپايه اين گزارش، كانون گفت و گوي ديني وابسته به مركز ملي پاسخگوئي به سوالات ديني ،  محيطي براي بحث و گفتگوي آزاد در مسائل ديني و با دارا بودن انجمن هاي ، كلام و اعتقادات، قرآن و تفسير، حديث ، مشاوره و تربيت، اخلاق و عرفان اسلامي، فقه و احكام شرعي و انجمن فرهنگي، پاسخگوئي سوالات و نظرات مطرح شده در حوزه‌هاي مختلف ديني است.
اين سايت با بهره‌گيري از كارشناسان مركز ملي پاسخگوئي ، سوالات و شبهات مطرح شده در موضوعات فوق را به بحث و گفتگوي عمومي گذارده و در نهايت ضمن جمع بندي نظرات ، پاسخ ديني در آن زمينه را ارائه مي‌كند و مجموع پاسخ‌هاي نهائي و جمع بندي مباحث اين كانون نيز در سايت شهر جواب نيز منتشر مي‌گردد.
 كانون گفتگوي ديني  با حدود  2 سال حضور موفق در فضاي سايبر ، به يكي از زنده ترين سايتهاي گفتگو و بحث ديني  در اين عرصه تبديل شده و بر اساس آمار معتبر جهاني كه توسط موسسه الكسا ارائه مي گردد ، يكي از  250 سايت برتر  و پربازديد  ايراني  است .
گفتني است آيين اختتاميه پنجمين جشنواره و نمايشگاه بين المللي رسانه هاي ديجيتال روز دوشنبه با حضور رييس جمهور و جمعي از مسئولين فرهنگي در تالار وحدت برگزار شد و در اين مراسم ، از  نمايندگان مركز و مدير كانون گفتگوي ديني با اهداء جايزه ، تجليل گرديد.

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 4184
     
Guest (PortalGuest)

اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما