<>
شيدسچپج
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :
سه‌شنبه 22 دي 1388
حوزه رياست
اين اداره كل با در اختيار داشتن گروه پيگيري و دبيرخانه رياست به منظور عملياتي‌سازي و اجراي دستورات رياست محترم دفتر در راستاي تحقق اهداف، وظائف و مأموريت‌هاي كلان دفتر انجام وظيفه مي‏كند.
 
برخي فعاليت‌هاي ويژه زير مجموعه حوزه رياست
 
گروه مشاوران رياست
اين گروه به منظور پشتيباني فكري از رياست محترم دفتر در زمينه سياست‌گذاري‌ها، تصميم‌گيري‌ها و فرآيندهاي اجرايي برنامه‌هاي سازماني تشكيل گرديده كه مركب از 7 نفر مشاور است كه يك نفر از مشاورين به‌عنوان دبير گروه مشاوران مسئوليت هماهنگي و برنامه‌ريزي در اين عرصه را به عهده دارد.
 
دفتر پژوهش‌هاي خاص
دفتر پژوهش‌‌هاي خاص، به منظور آگاهي بخشي سياسي، تجزيه و تحليل كاربردي و بررسي علمي مسائل و پديده‏هاي سياسي ايران و جهان، تبادل اطلاعات و اخبار سياسي مربوط به نظام اسلامي، عناصر و مجامع سياسي كشور و بررسي و رصد فضاي فرهنگي كشور تشكيل شده است. و تاكنون آثار فراواني  تهيه و ارائه نموده است.
 

دفتر پي‏گيري فرامين و مطالبات مقام معظم رهبري از حوزه علميه
دفتر تبليغات اسلامي حوزه‏ي علميه‏ي قم نيز به عنوان «نماد روشنفكري حوزه» و پيشگام در حركت‏هاي نوانديشانه، در پاسخ به منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در مبحث تحول در حوزه، افزون بر عضويت در شوراي پيشبرد و ارتقاي حوزه علميه، در تاريخ دهم دي ماه 1386، «دفتر پي‏گيري فرامين و مطالبات مقام معظم رهبري» را به منظور تلاش در جهت تحول حوزه و بررسي راهكارهاي تحقق انديشه و منويات حوزوي رهبر معظم انقلاب اسلامي تشكيل داد

شوراي مطبوعات
اين شورا با هدف سياست‌گذاري و نظارت بر سامانه مطبوعاتي دفتر زير نظر مستقيم رياست محترم دفتر تشكيل گرديده است.


.
 
 
امتیاز دهی
 
 

تعداد بازديد اين صفحه: 12176
     
Guest (PortalGuest)

اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما