<>
شيدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :
اخبار ویژه
كسب رتبه اول پنجمين جشنواره رسانه هاي ديجيتال توسط كانون گفت و گوي قرآني

كانون گفت وگوي قرآني كه زيرنظر مركز ملي پاسخگويي به سوالات ديني فعاليت مي كند رتبه اول پنجمين جشنواره رسانه هاي ديجيتال را كسب كرد.

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل دفتر تبليغات اسلامي؛  كانون گفت و گوي قرآني رتبه اول در بخش برترين پايگاه فرهنگ و انديشه را كسب كرد.
برپايه اين گزارش، كانون گفت و گوي قرآني زير نظر مركز ملي پاسخگوئي به سوالات ديني فعاليت مي‌كند و  محيطي براي بحث و گفتگوي آزاد در مسائل ديني با رويكرد قرآني مي باشد كه با دارا بودن انجمن‌هاي ، علوم قرآن، اعلام قرآن ، عقايد ، اخلاق و عرفان ، احكام قرآني، مهارتهاي زندگي قرآني و انجمن فرهنگي ، پاسخگوي سوالات و نظرات مطرح شده در حوزه‌هاي مختلف ديني است.
اين سايت با بهره گيري از كارشناسان مركز ملي پاسخگوئي ، سوالات و شبهات مطرح شده در موضوعات فوق را به بحث و گفتگوي عمومي مي گذارد و در نهايت ضمن جمع‌بندي نظرات ، پاسخ ديني در آن زمينه را ارائه مي‌كندو مجموع پاسخ‌هاي نهائي و جمع‌بندي مباحث نيز در سايت  پرسمان قرآن نيز منتشر مي‌گردد.
سايت  كانون گفتگوي قرآني با بيش از 4 سال حضور موفق در فضاي سايبر ، به يكي از پر مخاطب‌ترين سايت هاي گفت و گو و بحث قرآني در اين عرصه تبديل شده و بر اساس آمار معتبر جهاني كه توسط سايت الكسا ارائه  مي‌گردد ، يكي از  110 سايت برتر و پربازديد ايراني است .
گفتني است آيين اختتاميه پنجمين جشنواره و نمايشگاه بين المللي رسانه‌هاي ديجيتال روز دوشنبه با حضور رييس جمهور و جمعي از مسئولين فرهنگي در تالار وحدت برگزار شد و در اين مراسم ، از  نمايندگان مركز و مدير كانون گفتگوي قرآني با اهداء جايزه ، تجليل گرديد.
 


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 4075
     
Guest (PortalGuest)

اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما