<>
شيدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :
اخبار ویژه
بيانيه مشترك مراكز حوزوي به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبري به قم

مراكز حوزوي در بيانه اي مشترك به مناسبت سالگشت سفر مقام معظم رهبري آورده اند: سفر رهبري تجلي‌گاه پيوند مستحكم حوزه‌، روحانيت و نظام شد و بارقه اميد را در دل جان علاقمندان به نظام و انقلاب در داخل و خارج روشن كرد.

مراكز حوزوي در بيانه‌اي مشترك سالروز سفر مقام معظم رهبري به شهر علم و اجتهاد را گرامي داشته‌ و آورده‌اند:مهرماه سال1390 يادآور تجديد خاطره سفر پر ثمر مقام معظم رهبري به شهر مقدس قم شهر جهاد، اجتهاد و علم است.
سفري كه تجلي‌گاه پيوند مستحكم حوزه‌، روحانيت و نظام شد و با رقه اميد را در دل جان علاقمندان به نظام و انقلاب در داخل و خارج روشن كرد. حوزه علميه قم از ارشادات و نظر‌گاه عالامانه و محققانه معظم‌له در جهت رشد و بالندگي حوزهاي علميه بهره‌ها برد و جمع مديران، نخبگان فظلا و طلاب محترم از اين فيض حضور تجربه‌ها اندوخت.
رهبر انقلاب در اين ديدارها بر موضوعات مهم و راهبردي در جهت رشد و بالندگي حوزه‌هاي علميه اشاره كردند.
موضوعاتي مانند ضرورت آينده‌نگري و طراحي نظام مديريتي مبتني بر دانش و پي‌ريزي يك سيستم تحول‌گرا زمينه سازي براي جهاني انديشي حوزه‌هاي علميه و حفظ حراست استقلال آن در عين همدلي و همراهي با نظام و پشتيباني مشفقانه از حاكميت اسلامي.
اين رهنمودها شور شوق مجددي را در دل مشتاقان شكوه و عظمت حوزه‌هاي علميه ايجاد نمود.
شاگردان مكتب امام صادق عليه‌السلام و مراكز و نهادهاي حوزوي ضمن تكريم خاطره اين سفر شكوهمند اميد دارند با استفاده از ديدگاه‌هاي مقام معظم رهبري مراجع عظام تقليد دامت بركاتهم اين استوانه‌هاي علم و فقاهت كلمه حق در جان و دل شيفتگان حقيقت سراسر جهان اعتلا يافته و با حضور موثر علمي و تبليغي حوزه‌هاي علميه در مقياس جهاني زمينه‌هاي تمدن جهاني اسلام عزيز فراهم آيد تا با ظهور آن جان جانان و يار پنهان پرچم پر فروغ لا اله الا الله در اقضي نقاط جهان به اهتزاز در‌آيد. ان‌شا‌ءالله
يادآور ميشود دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم،شوراي عالي حوزه‌هاي علميه،مركز مديريت حوزه علميه،مركز مديريت حوزه‌هاي علميه خواهران ، مركز خدمات حوزه‌هاي علميه قم،موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، مجتمع نمايندگان طلاب و فضلاء حوزه علميه قم و
دبير‌خانه شوراي پيگيري رهنمودهاي مقام معظم رهبري و مراجع تقليد از امضائ كنندگان اين بيانيه مي باشند.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 4255
     
Guest (PortalGuest)

اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما