<>
شيدسچپج
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :
اخبار ویژه
توجه به نوآوري‌ها و تكميل نهاد مقدس ديني و علمي مهم‌ترين بركت سفر رهبري به قم

معاون فرهنگي و تبليغي دفتر تبليغات اسلامي با اشاره به مهم‌ترين بركت سفر مقام معظم رهبري براي حوزه علميه قم اظهار داشت: انجام اصلاحات و توجه به نوآوري‌ها و تكميل نهاد مقدس ديني و علمي مهم‌ترين بركت اين سفر بوده است.

حجت‌الاسلام احمد زادهوش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خاطرنشان كرد: اهداف بلند انقلاب و نظام در اين سفر ترسيم و مطالبات و انتظارات از حوزه مطرح شد و حوزه علميه نشاط مجدد و تحرك ويژه براي بالنده‌تر شدن پيدا كرد.
معاون فرهنگي و تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم با اشاره به فضاي علمي ايجاد شده پس از سفر مقام معظم رهبري گفت: اين فضا به اندازه مطلوب وجود ندارد و انتظار ما از حوزه و متوليان آن، اين بوده كه با تحرك و جديت بيشتر مطالبات را پيگيري و زمينه تحقق را فراهم كنند.
وي خاطرنشان كرد: خواسته‌ها و مطالبات مقام معظم رهبري تا اندازه‌اي كه محقق شده مبارك است و اميدواريم تحقق و عمل به مطالبات ادامه پيدا كند.
وي ادامه داد: بايد به اين نكته توجه داشت كه تحقق اين خواسته‌ها امري نيست كه در مدت كوتاهي ثمر دهد.
زادهوش با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري مبني اسلامي‌سازي علوم انساني گفت: حلقه‌هاي علمي مناسبي در اين زمينه تشكيل شده و ارتباطات و رايزني‌هاي اساسي و جدي بين حوزه و واحدهاي دانشگاهي به وجود آمده است.
وي خاطرنشان كرد: اسلامي‌سازي علوم انساني پروژه كلان و طولاني مدت بوده و به دليل آنكه مسئله‌اي نيست كه بتوان درباره آن زمان‌بندي دقيق كرد به طور طبيعي حركت براي اسلامي كردن علوم ادامه دارد.
معاون فرهنگي و تبليغي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم ادامه داد: نگاه و سمت و سوي حركت مديران و متوليان كنوني حوزه، اساتيد و طلاب به مطالبات رهبري متمركز بوده و اين امر اميدبخش است.
وي با بيان اينكه مطالبات مقام معظم رهبري به سازماندهي و مديريت نياز دارد، گفت: خوشبختانه در شوراي عالي حوزه اين فعاليت انجام شده و دبيرخانه مشخصي براي مطالبات ايشان تعيين شده و مطالبات پيگيري، جمع‌بندي و به صورت گزارش‌هاي محرمانه ارائه مي‌شود و اين امر زمينه انجام وظايف را از سوي اشخاص مشخص مي‌كند.
زادهوش يادآور شد: اگر اين دبيرخانه به صورت جدي‌تر و مستمر فعاليت‌ كند شاهد نتايج بيشتري خواهيم بود.


 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 4145
     
Guest (PortalGuest)

اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما