به همت پژوهشکده فقه و حقوق برگزارمی شود؛ دومین هم اندیشی بررسی چالش‌های فقهی و حقوقی پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان دومین هم اندیشی بررسی چالش‌های فقهی و حقوقی پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان در پنج شنبه 24 دی ماه با حضور اساتید و اندیشمندان حوزه و دانشگاه برگزار می گردد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، به همت پژوهشکده فقه و حقوق و مرکز همکاری‌های علمی و بین الملل پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی،  دومین هم اندیشی بررسی چالش‌های فقهی و حقوقی پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان، پنج شنبه 22 دی ماه 1401 در قم برگزار می‌شود.

این نشست با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن آقا  نظری عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی خادمی کوشا عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی،دکتر عبدالحسین شیروی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران،دکتر ابراهیم عبدی پور عضو هیئت علمی دانشگاه قم،دکتر علیرضا بابا خان مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری استان البرز برگزار می گردد.
همچنین دکتر اسماعیل آقا بابایی دبیر علمی این نشست است که پنج شنبه 22 دی ماه 1401 از ساعت ۹ تا ۱۲ در قم، پردیسان،انتهای بلوار دانشگاه،پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ، طبقه دوم تالار شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

شرکت در هم اندیشی از طریق فضای مجازی با ورورد به لینک زیر امکان پذیر است:
dte.bz/danaee


دریافت و شنیدن  فایل های صوتی  نشست اول
منبع: روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
پژوهشکده فقه و حقوق- نشست علمی, دومین هم اندیشی بررسی چالش‌های فقهی و حقوقی پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش بنیان
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 227
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما