فهرست
تبليغات

  

خبرها
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان
حجت الاسلام والمسلمین احمدیان رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان شد طی مراسم تکریم و معارفه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان اصفهان و رییس دفتر تبلغات اسلامی حوزه علمیه قم، از زحمات حجت الاسلام والمسلمین قطبی تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان با سابقه معاونت در بخش های تبلیغ، آموزش و پژوهش شعبه اصفهان، به سمت ریاست دفتر تبلیغات اصفهان انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان، رییس جدید دفتر تبلیغات اصفهان، گفت: تقدیر و تشکر می کنم از دانشمند فرزانه آقای واعظی که به بنده اعتماد کردند و امیدوارم که بتوانم پاسخ این اعتماد را با کمک و همراهی همه عزیزان و توفیق خداوند متعال بدهم.

وی افزود: در متن حکم ایشان نکات دقیق و مهمی ذکر شده است که إن شاء الله بتوانم این نکات را سرلوحه کار خود قرار دهم.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تشکر از رؤسای قبلی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اظهار داشت: منابع انسانی دفتر تبلیغات اسلامی همواره از حوزه علمیه تعیین شده، مبلغان، دانش پژوهان، پژوهشگران، پاسخگویان دینی، اساتید و قسمت اعظم همکاران من در دفتر تبلیغات از فضلای حوزه و طلاب هستند.

وی افزود: توسعه ارتباط با بدنه حوزه به خصوص علمای حوزه نگاه ما در دوره پیش رو خواهد بود همین جا از نماینده ولی فقیه در اصفهان حجت السلام طباطبایی نژاد درخواست می‌کنم بیش از پیش به ما در دفتر تبلیغات کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرسول احمدیان ادامه داد: همچنین از همکارانم در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان می‌خواهم با روحیه جهادی همراهی و همکاری خود را دریغ نکنند، حقیقتاً تمام همکاران من در شعبه اصفهان مجاهدان جبهه فرهنگی هستند.

وی تصریح کرد: امیدواریم در مسیر پیش رو مسیر نفسی تازه کنیم و پر تلاش‌تر از قبل ادامه راهی را که پیشینیان برای ما گشوده‌اند را بدهیم.

 


 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 3987
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما