فهرست
تبليغات

  

مکتوب


معرفی بخش های مرکز
::::: مکتوب :::::
پاسخگویی مکتوب با سابقه بیش از 10 سال پاسخگویی اصفهان، از طریق از طریق پاکت های طراحی شده (بدون نیاز به هزینه پستی) و ایمیل به سوالات هموطنان پاسخ مکتوب ارائه می دهد.
پرسش ها پس از پاسخگویی مستند و دقیق توسط کارشناسان و نظارت و ارزیابی توسط ناظرین مرکز، در اسرع وقت ممکن به آدرس پرسشگر ارسال می شود.
در این شیوه پاکت های طراحی شده مخصوص پرسش، از طریق سازمان ها، مراکز فرهنگی و... در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و پرسشگران، سؤالات خود را (پرسش های اعتقادی، قرآنی، اخلاقی، اجتماعی، فقهی و...) از این طریق بدون نیاز به هزینه پستی برای این مرکز ارسال می نمایند.
روش دیگر ارسال پرسش ها به این بخش از طریق سایت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان (مرسلات) است.
پرسش ها در اسرع وقت توسط کارشناسان پاسخگویی به صورت مستند و دقیق پاسخ داده شده و پس از آن توسط ناظرین مرکز مورد نظارت و ارزیابی مجدد قرار گرفته و پاسخ ها به صورت تایپ شده در قالب دفترچه پاسخ برای پرسشگران ارسال می شود. قابل ذکر است که به همراه پاسخ ها یک پاکت پرسش دیگر برای استمرار ارتباط پرسشگر با مرکز و فرستادن سایر پرسش ها و همچنین تلفن و آدرس اینترنتی مراجع تقلید برای ارتباط مستقیم با دفاتر مراجع برای پرسشگران فرستاده می‌شود.
از مزایای این شیوه، امکان طرح سؤالات و مشکلاتی است که پرسشگر به دلایل مختلف از مطرح کردن آن بصورت حضوری یا تلفنی معذور است.
از دیگر مزایای این شیوه ارائه پاسخ های مستند و تحقیقی همراه با معرفی منابع بیشتر برای مطالعه و همچنین ذخیره این سؤالات و پاسخ ها برای استفاده های پژوهشی و علمی می باشد.
تاکنون بیش از 22000 پرسش در این بخش پاسخ داده شده است.

 
1


تعداد بازديد اين صفحه: 3615
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما