پژوهشکده اخلاق و معنویت هم‌اندیشی یک روزه برگزار می‌ کند:  از نفرت پراکنی مجازی تا خشونت‌ اجتماعی پژوهشکده اخلاق و معنویت نشست هم‌اندیشی از نفرت پراکنی مجازی تا خشونت‌ اجتماعی را با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ،پژوهشکده اخلاق و معنویت، روز چهارشنبه 10 خرداد 1402، نشست هم‌اندیشی یک‌روزه‌ای با عنوان «از نفرت پراکنی مجازی تا خشونت‌ اجتماعی» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ باقرالعلوم (ع) و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار خواهد کرد.
در این نشست علمی که از ساعت10 تا 12 و 12:30 تا 14 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، اساتیدی از حوزه و دانشگاه حضور داشته و حول خاستگاه، مصادیق و محورهای نفرت پراکنی مجازی و خشونت‌های اجتماعی و نیز راهکارهای برون‌رفت از این معضل اجتماعی به بحث و گفت‌وگو خواهند پرداخت. اساتید ارائه‌کنندۀ بحث در این هم‌اندیشی، حجج اسلام: دکتر حبیب‌الله بابایی؛ دکتر حسن بوسلیکی؛ دکتر حمید رفیعی هنر؛ دکتر محمد شهبازیان و آقایان: دکتر علیرضا زهیری؛ دکتر مهدی فدایی؛ دکتر سیدمحمد کاظمی و دکتر رسول نوروزی خواهند بود.
دبیر علمی این هم‌اندیشی، دکتر احمد شاکرنژاد است و این نشست علمی در پردیسان، بلوار دانشگاه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، تالار امام حسین(ع) برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از لینک http://dte.bz/ethicsconf در این جلسه مشارکت نموده، از مباحث آن بهره‌مند شوند.


 
کلمات کليدي
پژوهشکده اخلاق و معنویت
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 91
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما