شنبه 8 ارديبهشت 1403   15:20:40

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

با حضور مدیر و اعضای کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی صورت پذیرفت؛

بازدید از نخستین موزه و کتابخانه تخصصی وقف در کشور

  • خلاصه :مدیر و اعضای کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به همراه جمعی از کارشناسان این اداره، از نخستین موزه و کتابخانه تخصصی وقف در کشور بازدید نمودند؛ وحید شریفی: در موزه و کتابخانه تخصصی وقف بیش از ۳۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی وقف شده در اماکن متبرکه و مذهبی استان نگهداری می شود.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مدیر و اعضای کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به همراه جمعی از کارشناسان این اداره، از نخستین موزه و کتابخانه تخصصی وقف در کشور بازدید نمودند.

وحید شریفی مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی گفت: حدود ۳۰۰۰ نسخه کتاب در کتابخانه تخصصی و عمومی وقف موجود است. در این موزه و کتابخانه بیش از ۳۰۰ اثر تاریخی و فرهنگی وقف شده در اماکن متبرکه و مذهبی استان نگهداری می شود.

وی افزود: این موزه شامل غرفه هایی است که نسخ خطی شامل وقفنامه های قدیمی چاپ شده روی کاغذ و وقفنامه های سنگی و قرآن های نفیس از دوره ایلخانی در آن نگهداری می شود.

مدیر کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی گفت: کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی شیخ بهایی با هدف ارتقاء سطح خدمات به پژوهشگران هر ساله اقدام به بازدید از کتابخانه های تخصصی در سطح کشور می نماید.
 
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
آرشیو
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما