شنبه 15 ارديبهشت 1403   03:18:19

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

آرشیو

«دوره‌ های مجازی بهاره» به صورت مجازی برگزار می شود

مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، دوره‌ های مجازی بهاره با موضوعات کاربردی و مورد نیاز مبلغان را به صورت مجازی، آفلاین برگزار می نماید.

اعزام بیش از 11500 مبلغ در ماه مبارک رمضان/ استقبال بی نظیر «تبلیغ اولی‌ها»

مدیرکل تبلیغ عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری بیش از 11500 مبلغ به صورت فردی و گروهی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم جهت نشر معارف دینی و ارزش های انقلاب به نقاط مختلف کشور اعزام شدند.

رسالت معظم، ارزشمند و اصلی دفتر تبلیغات اسلامی، مبلغ سازی است

امام جمعه اصفهان دفتر تبلیغات اسلامی را ارگانی مبلغ ساز عنوان کرد و گفت: توزیع مبلغ با سازمان تبلیغات اسلامی است و اصل کار این است که دفتر تبلیغات اسلامی مبلغ سازی کند و ریشه اول مبلغ سازی نیز آن است که اصول اعتقادی مبلغین قوی باشد.

کارگاه حضوری «رشد تفکر و خلاقیت برای کودکان»

مرکز آموزش های کاربردی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری موسسه چیستا، کارگاه حضوری «رشد تفکر و خلاقیت برای کودکان» را برگزار می‌کند.

فراخوان ثبت نام سلسه نشست های اکران، نقد و ایده پردازی سینما اندیشه در قم

سلسه نشست های اکران، نقد و ایده پردازی سینما اندیشه به همت میز تخصصی اسلامی سازی علوم انسانی و معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی در سینما اشراق قم برگزار می شود.

برگزاری اولین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی آموزش های کاربردی مبلغان خراسان

اولین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی آموزش های کاربردی مبلغان، با حضور مدیران فرهنگی و تبلیغی و کارشناسان آموزشی - تبلیغی در محل دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد.

نقش بسزای نیروهای متخصص و انقلابی در ارتباط عمیق و پایدار با نسل جوان

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در دیدار با رئیس قطب تعمیق ایمان دینی دفتر تبلیغات اسلامی اظهار داشت: هرجا نیروهای مخلص، متعهد، متخصص و انقلابی ورود نمودند، توانستند با نوجوانان ارتباط عمیق و پایداری برقرار کنند، این رویکردها همراهی و همدلی جوانان و نوجوانان را به دنبال داشته است.

پاسخ ایران ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی را برای دومین بار به چالش کشید / مظلومان عالم یک نفس تازه ای کشیدند/ پاسخ ایران تاریخ را تقسیم به قبل و بعد از خودش می کند

معاون پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی ابهت پوشالی این رژیم را برای دومین بار به چالش کشید گفت: از این به بعد شما در تحلیل های بین المللی و منطقه ای، جمله قبل از حمله ایران به اسراییل و بعد از حمله ایران به اسرائیل را زیاد خواهید شنید.

ضرورت استفاده از تجربیات و ظرفیت های بازنشستگان

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: در خیلی از مجموعه های اداری نسبت به ظرفیت، استعداد و توانمندی های نیروهای بازنشسته توجه کافی و وافی نمی شود، جا دارد با طراحی برنامه های دقیق و ساز و کار مناسب از تجربیات این بزرگواران استفاده گردد.

12345678910...>>>
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما