به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛ رادیو پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی راه‌اندازی شد به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در راستای تجمیع و دسترسی آسان به فایل-های صوتی و تصویری همایش¬ها، نشست¬ها، کرسی ها و برنامه های علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مجموعه فایل‌های در قالبی تحت عنوان رادیو پژوهش پژوهشگاه تجمیع و و در دسترس محققان و پژوهشگران قرار گرفت.  همچنین فایل صوتی مباحث مطرح شده اعضای محترم هیأت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی که در قالب درس گفتار و مناظره و غیره نیز در شبکه های رادیو وتلوزیونی و فضاهای مجازی مطرح و پخش شده است نیز رادیو پژوهش قرار گرفت تا مورد بهره-برداری محققان و پژوهشگران قرار گیرد.
قابل ذکر است که هم اکنون نزدیک به دویست فایل صوتی در این رادیو پژوهش بارگذاری و در دسترس قرار دارد  که هم می‌توان به صورت آنلاین  از آن بهره برد یا فایل صوتی را دریافت و سپس آن را در فرصت مناسب استفاده کرد.


از ویژگی رادیو پژوهش، امکانات جستجو در آن است که می توان بخشی از عنوان موضوع مطرح شده استاد یا جلسه را جستجو و به اصل فایل دسترسی پیدا کرد و هم چنین با کمک برچسب‌ها نیز می‌توان به فایل‌ها دسترسی پیدا کرد.
لازم به ذکر است سایت  رادیو پژوهش پژوهشگاه به صورت روزانه، بروز رسانی می‌شود و جدیدترین فایل‌های صوتی در آن بارگذاری می‌شود و در آینده نیز شناسنامه علمی و رزومه مختصری از ارائه کنندگان  فایل‌های صوتی نیز  جهت آشنایی مخاطبان، در سایت قرار داده خواهد شد.
جهت دسترسی به رادیو پژوهش پژوهشگاه،
اینجا را کلیک یا به آدرسhttp://radio.isca.ac.ir/ مراجعه نمایید.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
رادیو پژوهش, پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی, روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 583
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما