منو
تبليغات



 


اخبار و اطلاعیه های مؤسسه

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شفیعیان، رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)
1401/12/15 دوشنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند؛ ثبت نام کارشناسی و کارشناسی ارشد همراه با آزمون اختصاصی رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ثبت نام مقطع کارشناس و کارشناسی ارشد دانشگاه باقرالعلوم علیه الاسلام ویژه طلاب برادران و خواهران با آزمون اختصاصی در این مؤسسه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شفیعیان اظهار داشت: امکان ثبت نام در مقطع کارشناسی زبان انگلیسی با گرایش مطالعات اسلامی و کارشناسی ارشد اخلاق اسلامی و اندیشه سیاسی در اسلام ویژه برادر طلبه فراهم می باشد.

وی افزود: خواهران طلبه نیز می توانند در مقطع کارشناسی زبان انگلیسی با گرایش مطالعات اسلامی و کارشناسی‌ارشد مطالعات زنان ثبت نام نمایند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: استفاده از اساتید متخصص حوزه و دانشگاه، استفاده از کتابخانه تخصصی، شرکت در اردوهای علمی تخصصی، شرکت در حلقات علمی تخصصی و اولویت در تشکیل پرونده اعزام تخصصی از مزایان این دوره می باشد.

وی در پایان گفت: عموم طلاب علاقه مند می توانند برای دریافت و مطالعه دفترچه و ثبت نام به پایگاه اینترنتی دانشگاه باقرالعلوم علیه السلام به نشانی bou.ac.ir مراجعه و برای راهنمایی بیشتر در ساعات اداری امکان تماس با شماره 03132208005 داخلی 7240 فراهم می باشد.


مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان

 

 



 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 1031
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما