نشست مشترک پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی و مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی برای آشنایی با ظرفیت های علمی و فنی پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی و مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی نشستی در سطح مدیران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در ابتدای نشست، حجت الاسلام والمسلمین اصغری فعالیت‌های در حال انجام در مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی از جمله اقسام پاسخگویی اعم از تلفنی، پیامکی، نرم‌افزاری و تولید کلیپ‌های آموزشی برای هر سوال توضیحاتی ارائه کرد.
وی سپس نحوه پاسخگویی به سوالات، نحوه ارزیابی، شیوه آرشیو سوالات و دسته‌بندی آن، بایگانی سوابق کاربران و پرسشگران بیان کردند. و چگونگی استفاده از هوش مصنوعی در این مرکز توضیح داده شد.
در ادامه توسط مدیران پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی فعالیت های انجام شده در زمینه اصطلاح نامه، فرهنگ نامه، نمایه سازی، پایگاه مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی و کتابخانه دیجیتال توضیح داده شد.

در پایان مقرر شد تفاهم‌نامه‌ای بین طرفین در زمینه برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با موضوع اصطلاح نامه و نمایه سازی و ایجاد زمینه تبادل اطلاعات و داده در موارد خاص و مخصوصاً در حوزه هوش مصنوعی، منعقد گردد.
منبع: پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی
کلمات کليدي
مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی, اخبار پژوهشکده مدیریت اطلاعات و مدارک اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 135
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما