پژوهشکده اخلاق و معنویت نشست علمی برگزار می‌کند؛  استعارۀ کیمیا در عرفان/ مدلی برای تفکرمحوری در آموزش   پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت پیش‌نشست همایش ملی آموزش تفکرمحور؛ زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی را برگزار می‌کند. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت با همکاری پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگیِ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، روز چهارشنبه 14دی 1401، پیش‌نشست همایش ملی آموزش تفکرمحور؛ زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی را با عنوان «استعارۀ کیمیا در عرفان، مدلی برای تفکرمحوری در آموزش» و با ارائه دکتر احمد شاکرنژاد؛ مدیر پژوهشکده اخلاق و معنویت برگزار خواهد کرد.

 این جلسه که از سلسله پیش‌نشست‌های همایش ملی آموزش تفکرمحور است، از ساعت 10 تا 12 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و آقایان: دکتر هادی وکیلی، دکتر روح‌الله کریمی و دکتر سیدنورالدین محمودی، به عنوان اعضای کمیتۀ علمی نشست، حضور خواهند داشت. 
جلسه مذکور در پردیسان، بلوار دانشگاه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، طبقه دوم، برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعۀ حضوری به نشانی یادشده یا با استفاده از لینک http://b2n.ir/h76200 در این نشست مشارکت داشته، از مباحث آن بهره‌مند شوند.  
منبع: پژوهشکده اخلاق و معنویت
کلمات کليدي
پژوهشکده اخلاق و معنویت, احمد شاکر نژاد, همایش ملی آموزش تفکرمحور؛ زمینه‌ساز تمدن نوین اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 89
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما