از سلسه پیش‌نشست‌های همایش علمی اخلاق امدادگری برگزارمی شود؛ نشست علمی:ابعاد اخلاقی مدیریت بحران جامعه محور پیش نشست سوم همایش علمی اخلاق امداد گری یکشنبه یازدهم دی ماه از ساعت 15 تا ۱7 برگزار می گردد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این نشست  که ذیل همایش علی اخلاق امدادگری است  با موضوع  «ابعاد اخلاقی مدیریت بحران جامعه محور» برگزار می شود .
ارائه دهندگان این نشست:
«دکتر شاهین فتحی» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران و « دکتر پیمان صابریان» هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ معاون آموزش و پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمرمی باشند.


این نشست در روز یک شنبه  یازدهم  دی ماه 1401 ساعت  15 تا 17  به صورت مجازی برقرار می شود،علاقه مندان می توانند  به کمک لینک زیر وارد جلسه مجازی شده و ضمن بهره مند شدن از مباحث آن، نقطه نظرات خود نیز مطرح نمایند.
لینک ورود به جلسه: 
http://dte.bz/ethicsconf

به اطلاع می رسانم نشست اول با عنوان عدالت در توزیع امکانات و خدمات امدادی در روز سه شنبه  ششم دی ماه با حضور دکتر سیدمحمدحسینی سورکی  استادیار گروه فلسفه اخلاق دانشگاه قم و  دکتر محمدجواد فلاح   دانشیار گروه اخلاق دانشگاه معارف اسلامی  برگزار شد که فایل صوتی از از طریق لینک زیر قابل دریافت است.
لینک صوت جلسه اول

 
منبع: پژوهشکده اخلاق و معنویت
کلمات کليدي
پژوهشکده اخلاق و معنویت, همایش علمی اخلاق امداد گری
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 151
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما