در بیست و سومین دوره کتاب سال حوزه ؛ رتبه شایسته تحسین مجموعه آثار علمی همایش بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام  به گزارش  روابط عمومی  پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی ، مجموعه آثار علمی همایش بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در بیست و سومین دوره کتاب سال حوزه در اسفندماه 1400 رتبه شایسته تحسین شد.
این مجموعه دارای سه جلد می‌باشد که حجم زیادی از جلد اول با عنوان «مقاومت، همگرایی، و سرنوشت تمدّنی ما (مجموعه نشست‌ها، هم‌اندیشی‌ها و گفتگوها)» و جلد دوم با عنوان «ایرانِ پیشرو در جهانِ پیشِ‌رو (مجموعه مقالات)» با مدیریت جمعی و هماهنگ در کمیته علمی کمیسیون «بیانیۀ گام دوم، جهان اسلام/امت اسلام» که مدیریت آن با حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب‌اله بابائی ریاست پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی بوده است در سال 1399 صورت گرفت.
در این کمیته دکتر رسول نوروزی (مدیر جوان و فاضل گروه مطالعات تمدنی) از همان آغاز همراه و همفکر بودند و با حوصله و جدیت در تمامی مراحل کار ما را کمک کردند. دکتر مختار شیخ حسینی (مدیر فاضل گروه اندیشه سیاسی در پژوهشکده علوم سیاسی) و دکتر سید هادی ساجدی (مدیر مرکز بین‌الملل دانشگاه باقر العلوم ع) و حجت الاسلام محسن مهریزی هم به این کمیته ملحق شدند و در مدیریت بخشی از گفتگوها، نشست‌ها، و مقاله‌ها مشارکت کردند. مشارکت جمعی دوستان در سه ماه کار متراکم، و جلسات پی در پی (برای کنترل پیشرفت کار و مراقبت از کیفیت کار) توانست این مجموعه را در فرصت اندکی به ثمر برساند.



 
 
منبع: اخبار پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی, بیست و سومین همایش کتاب سال حوزه
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 320
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما