به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد؛ کارگاه تخصصی آشنایی با نرم افزار Citavi در حوزه مدیریت منابع پژوهشی کارگاه تخصصی آشنایی با نرم افزار Citavi در حوزه مدیریت منابع پژوهشی با تدریس حسین پرکان برای اعضای هیئت علمی و پژوهشگران پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار گردید. به گزارش روابط عمومیپژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، کارگاه تخصصی آشنایی با نرم افزار Citavi در حوزه مدیریت منابع پژوهشی از سوی اداره کتابخانه ها و اسناد پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با همکاری مرکز همکاری های علمی و بین المللی با تدریس حسین پرکان عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد. 
حسین پرکان در این کارگاه که در تالار امام حسن (ع) پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، ابتدا به معرفی کلی این نرم افزار پرداخت و سپس قابلیت‌ها و امکانات نرم افزار Citavi را با ذکر مثال برای مخاطبان توضیح داد.

حاضران در این کارگاه تخصصی سوالات و نظرات خود را در حین برگزاری و در پایان کارگاه مطرح نمودند و مدرس کارگاه به سوالات حاضران پاسخ داد. 
Citavi یکی از برترین نرم‌افزارهای مدیریت منابع و مراجع است که با بهره‌مندی از این نرم‌افزار دانشجویان، اساتید و محققان می‌توانند منابع تحقیقاتی، مجموعه‌ی مقالات و پایان‌نامه‌های خود را ایجاد، ویرایش و مدیریت کنند. سیتاوی محصول شرکت سوئیسی Swiss Academic است و توسعه‌یافته‌ی نرم‌افزاری با نام LiteRat می‌باشد. سیتاوی نسبت به نرم‌افزارهایی مثل Endnote حرفه‌ای‌تر و کارآمدتر است و پس از این‌که از نسخه‌ی 3، زبان انگلیسی به برنامه اضافه شد، طیف بیش‌تری از کاربران به این نرم‌افزار گرایش پیدا کردند.








 
منبع: روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار اداره کتابخانه ها و اسناد پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 56
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما