تبلیغات


























 
اخبار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

حجت الاسلام و المسلمین امین حقیقت نژاد، مدیر مؤسسه تخصصی تبلیغی امیر بیان و عضو گروه فرهنگی تبلیغی شهید میثمی
1398/3/5 يكشنبه مبلغان اصفهانی در ۲۰ روستای سیل زده شوش خوزستان مستقر شدند عضو گروه فرهنگی تبلیغی شهید میثمی(ره) گفت: ۲۰ روستای شوش به عنوان محل دائمی تبلیغ مبلغان اصفهانی در نظر گرفته شده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین امین حقیقت نژاد عضو گروه تبلیغی شهید میثمی(ره)، در گفت و گویی اظهار داشت: از ساعات اولیه سیل بهاری با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره مناطق سیل زده، گروه فرهنگی تبلیغی شهید میثمی با حمایت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در چندین نوبت، پیوسته اعزام نیروهای خود از نیروی کادر، استاد و استاد یار، فارغ‌التحصیلان و متعلمین را در هیأت‌های ۲۰ نفره به شهرستان‌های پلدختر و معمولان اعزام داشت.

وی افزود: پس از آنکه استان خوزستان درگیر سیلاب شد نیروهای اعزامی طلاب در هیأت‌های ۲۰ نفره برای یاری رسانی به مردم سیل زده به آن منطقه گسیل شدند.


استقرار نیروهای طلبه در منطقه حمیدیه خوزستان
عضو گروه فرهنگی تبلیغی شهید میثمی(ره) با اشاره به استقرار نیروهای طلبه در منطقه حمیدیه خوزستان ادامه داد: هیئت اعزامی در سه هفته به طور مستمر با ایجاد سیل بند و اقدامات تبلیغی به یاری مردم سیل زده شتافتند.

وی با بیان اینکه شروع ماه مبارک رمضان بستر تبلیغی مناسبی را فراهم آورده است، تصریح کرد: با بررسی صورت گرفته ۲۰ روستای شهرستان شوش که در اثر سیل آسیب فراوان دیده بودند شناسایی شد و مبلغان در امر تبلیغ در این روستاها اقدامات مهمی انجام دادند.

حجت الاسلام و المسلمین حقیقت نژاد افزود: روستاهای اکیوش، سید حمادی، خشیه، راضی حمد، سعید ثامر، کعب زیدان، فهد، عبود، کعب عمیر، محمد غضبان، شلیغم، سدشاور، سید عباس ۱، سید عباس، آهودشت و برخی دیگر از روستاهای شوش با توجه به جمعیت و آسیب وارده در اثر سیل مقر مناسبی برای امدادرسانی شدند.


اعزام هیئت پزشکی و عمرانی به روستاهای سیل زده خوزستان

وی با اشاره به اقدامات پشتیبانی اعم از ارسال مواد غذایی و خدمات پزشکی به مناطق سیل زده اظهار داشت: در هفته گذشته هیئتی از کادر پزشکی برای امدادرسانی به منطقه مذکور اعزام شدند و در هفته جاری هیئت عمرانی برای بازسازی روانه منطقه می‌شوند.

استاد حوزه علمیه اصفهان و مدیر مؤسسه تخصصی تبلیغی امیر بیان با اعلام اجرای برنامه‌های تبلیغی اعم از برگزاری ضیافت افطاری و برپایی جشن تکلیف در مدارس این روستاها گفت: امیدواریم تا پایان ماه مبارک رمضان روستاهایی که به خانه عالم و مسجد نیاز دارند جانمایی و با یاری خیرین شاهد احداث این مکان‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: ۲۰ روستا در شوش به عنوان محل دائمی تبلیغ مبلغان در نظر گرفته شده و در این فضا اتفاق‌های خوبی رقم خواهد خورد.



مشاهده در خبرگزاری مهر

 


 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 406
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما