تبلیغات


























 
اخبار دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان

فعالیت های گروه فرهنگی تبلیغی خانواده برتر
فعالیت های گروه فرهنگی تبلیغی خانواده برتر
1398/3/4 شنبه به بهانه حضور در شانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان بیان شد؛ تشریح فعالیت های گروه فرهنگی تبلیغی «خانواده برتر» مدیر گروه فرهنگی تبلیغی خانواده برتر با اشاره به حضور این گروه تبلیغی در نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان گفت: این گروه مهارت های زندگی را در مسیر بالندگی تبلیغ و ترویج می کند.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به نقل از خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقیان در گفت وگویی بیان داشت: گروه فرهنگی تبلیغی خانواده برتر با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حدود دو سال است که فعالیت خود را شروع کرده است.

وی با بیان اینکه  این گروه متشکل از متخصصان و کارشناسان خانواده در امر تربیت فرزند و نوجوان و  ازدواج و و مسائل خانواده است، افزود: عمده فعالیت این گروه برگزاری کارگاه های تبلیغی تربیتی، کارگاه های سبک زندگی، کارگاه های مهارت های زندگی و برگزاری کارگاه های همسرداری است.

مدیر گروه فرهنگی تبلیغی خانواده برتر ادامه داد: همچنین در زمینه تشکیل جلسات مشاوره های خصوصی، برنامه هایی در سطح شهر اصفهان و شهرستان های استان نیز فعال بوده است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز با توجه ماموریت این گروه در راستای مشاوره های خصوصی در نمایشگاه قرآن حضور پیدا کردیم، اظهار داشت: گروه فرهنگی تبلیغی خانواده برتر بازدیدکننده ها را در زمینه های مهارت های زندگی، مهارت های همسرداری، مهارت های ارتباطی، مهارت های ارتباط با کودکان و نوجوانان خدمات مشاوره ای می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین تقیان افزود: گروه فرهنگی تبلیغی خانواده برتر در این نمایشگاه  هر روز از چهار نفر از متخصصان و مشاوران ارشد خود استفاده کرده و به صورت تمام وقت از ساعت ۵ بعد از ظهر تا ۱۱ شب به بازدید کنندگان خدمات مشاوره ای ارائه می داد و در این چند روز حدود ۱۰۰ نفر در زمینه های مختلف از خدمات مشاوره ای گروه تبلیغی خانواده برتر استفاده کردند. 

وی خاطر نشان کرد:  با توجه به هماهنگی‌هایی که با امام جمعه شهرگز و دارالقران شهر گز انجام شد، متخصصان و کارشناسان گروه تخصصی تبلیغی خانواده برتر با حضور در جلسات قرآن با عنوان سبک زندگی قرآنی در کنار خانواده ها قرار گرفتند و با ارائه مطالب و مباحث خانواده با توجه به آیات قرآن و روایت ها برای مردم شهر گز و خانواده ها مطالب مفید و راهگشایی بیان کردند.


مشاهده در خبرگزاری شبستان
 








 




 
 
امتیاز دهی
 
 

ادامه اخبار


تعداد بازديد اين صفحه: 604
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما