نشست
1392/8/9 پنجشنبه در بازدید مسئولین آستان مقدس حسینی از مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی مطرح شد: همکاری های بیشتر در چارچوب تعاملات علمی (ایسکا): در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری کتابخانه آستان مقدس حضرت امام حسین (علیه السلام) با مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی، مسئولین آستان مقدس حضرت امام حسین (علیه السلام) طی سفری به ایران از مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که مدیر بخش مطالعات و پژوهش های اسلامی آستان مقدس حسینی حجت الاسلام و المسلمین سید نبیل حسنی نیز حضور داشت مدیر مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی ضمن معرفی کلی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی گزارشی از کارهای انجام شده و در حال انجام نیز بیان داشت. در ادامه زمینه های همکاری بیشتر فی مابین مورد بررسی و توجه قرار گرفت.

همچنین نسخه ای از اصطلاحنامه تحت وب تولیدی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی برای میهمانان ارائه شد تا بیشتر در جریان کارهای علمی - پژوهشی مرکز قرار بگیرند.

مدیر بخش مطالعات و پژوهش های اسلامی آستان مقدس حسینی ضمن مثبت ارزیابی کردن این نشست پیشنهادی را مبنی بر برگزاری دوره آموزشی استفاده از اصطلاح نامه در پژوهش برای محققان کتابخانه حرم حضرت امام حسین علیه السلام ارائه داد که مورد توافق طرفین واقع شد.

همچنین پیشنهاد همکاری محققان آستان مقدس حضرت امام حسین علیه السلام در ترجمه فرهنگ نامه به زبان عربی از سوی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی مطرح شد که با استقبال طرف عراقی روبرو شد.

قابل ذکر است بعد از این نشست، میهمانان مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی با حجت الاسلام توسلی ریاست محترم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و معاون پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی نیز دیدار کردند.

 

انتهای پیام/ 115

منبع: سایت مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
  • مطالب مرتبط
  • پربازدیدترین مطالب

خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز اطلاعات و مدارك اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما