تفاهم نامه
1392/7/13 شنبه تفاهم نامه همکاری مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی با آستان مقدس حضرت امام حسین (علیه السلام) به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی(ایسکا)، تفاهم‌نامه همکاری کتابخانه آستان مقدس حضرت امام حسین (علیه السلام) با مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی منعقد گردید.

موضوع اصلی این تفاهم‌نامه، همکاری به منظور ارتقای کمی و کیفی محتوای علمی و فرهنگی اسلامی در کتابخانه آستان مقدس حضرت امام حسین (علیه السلام) است که با تاکید بر طراحی و توسعه نظام‌های معنایی علوم اسلامی و استقرار آن در ساختارهای محتوایی آن مرکز صورت می‌گیرد.

بدین ترتیب برای توصیف محتوای منابع اطلاعاتی کتابخانه آستان مقدس حضرت امام حسین (علیه السلام) از نسخه عربی اصطلاحنامه جامع علوم اسلامی استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است این کتابخانه هم اکنون با مجموعه‌ بیش از 100 هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف علوم اسلامی و دانشگاهی با بیش از 30 کتابدار با آدرس www.imamhussain-lib.com در حال ارائه خدمات به زائران و علاقه‌مندان می باشد.

عضو هیئت علمی مرکز اطلاعات و مدارک اسلامی در سفری به کربلای معلی که به دعوت کتابخانه آستان مقدس حضرت امام حسین (علیه السلام) انجام شده بود، دوره "سازماندهی دانش" برای کتابداران کتابخانه آستان مقدس حضرت امام حسین (علیه السلام) و کتابخانه آستان مقدس حضرت ابوالفضل العباس (علیه السلام)  را به مدت دوهفته ارائه کرد.

 

انتهای پیام/ 115

منبع: اختصاصی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی(ایسکا)
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
  • مطالب مرتبط
  • پربازدیدترین مطالب

خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مركز اطلاعات و مدارك اسلامي
مجری سایت : شرکت سیگما