نسخه آزمایشی
ویدئو ها
بازدید دبیر شورای قرارگاه کنش‌گری حوزه‌های علمیه و روحانیت از پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی دکتر عباس علم الهدی، دبیر شورای قرارگاه کنش‌گری حوزه‌های علمیه و روحانیت از پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی بازدید کرد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دکتر عباس علم الهدی، دبیر شورای قرارگاه کنش‌گری حوزه‌های علمیه و روحانیت از پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی بازدید کرد.




در این بازدید که کارشناسان و مدیر گروه علوم سیاسی نیز حضور داشتند، رییس پژوهشکده برای رفع نیاز علمی حوزه علمیه در حوزه کاری پژوهشکده اعلام آمادگی نمود. دبیر شورای قرارگاه کنش‌گری حوزه‌های علمیه و روحانیت در حاشیه این بازدید، ضمن ابراز خرسندی از آثار فاخر پژوهشی پژوهشگاه و پژوهشکده، اظهار امیدواری کرد، نتایج پژوهش‌های مسأله محور پژوهشکده بویژه آثار و فعالیت‌های گروه علوم سیاسی از جمله در حوزه حکمرانی اسلامی در قالب گزارش راهبردی، درس‌گفتار و برگزاری نشست‌های علمی برای طلاب سطوح مختلف حوزه‌های علمیه مورد استفاده قرار گیرد.
منبع: پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی
 
امتیاز دهی
 
 

برای رسیدن به کارآمدی، ابتدا باید ذهن انسان در جامعه را تغییر داد
این اثر یکی از جامعترین نگاه‌ها به انسان‌شناسی قرآنی است
انتخابات؛ مجرای حاکمیت حقوق مردم
سیر تطور نظریه حکمرانی
  • 1402/8/18 پنجشنبه در گفتگویی با دکتر علی‌اصغر پورعزت و دکتر محمدباقر عالی مطرج شد؛ سیر تطور نظریه حکمرانی
    در آخرین جلسه از مدرسه پاییزه الهیات حکم‌رانی، شاهد گفت‌وگوی دکتر علی‌اصغر پورعزت (رئیس دانش‌کده حکم‌رانی دانش‌گاه تهران) و دکتر محمدباقر عالی (استاد مدرسه حکم‌رانی شهید بهشتی) در موضوع سیر تطور نظریه حکم‌رانی بودیم. در دهه 80 میلادی، چرخش از رویکردهای مبتنی بر قدرت متمرکز به رویکردهایی که سرمایه اجتماعی و گروه‌های مردمی را محور کار خود قرار می‌دهند، صورت گرفت. ما چنان‌چه بخواهیم به ساحت الهیات حکم‌رانی ورود کنیم، به ناچار باید تصور درستی از حکم‌رانی و سیر تطورات آن داشته باشیم.
امنیت انسان در وهله اول مرتبط است با باورهای انسان
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 149
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما