به همت اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی: بررسی راهکارهای همکاری  بین جهاد دانشگاهی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی  معاون فرهنگی جهاددانشگاهی خواستار همکاری در حوزه های آموزش، پژوهش، فرهنگی و فناوری با پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی شد. به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی، در این نشست که با حضور معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی قم و رئیس اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد زمینه های فعالیت های مشترک بین دو مجموعه بحث و بررسی شد.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی رویکرد اساسی جهاددانشگاهی در حوزه فرهنگی را تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر اسلامی، برنامه‌ریزی فرهنگی و تربیتی و ایجاد آمادگی فکری و مکتبی در قشر جوان، به خصوص دانش‌آموزان دبیرستانی و دانشجویان، به منظور مقابله با غرب‌زدگی و انحرافات فرهنگی در چارچوب سیاست‌های فرهنگی کشور،  دانست.
وی با معرفی فعالیت های این مجموعه خواستار همکاری در حوزه های آموزش، پژوهش، فرهنگی و فناوری با پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی شد.

در ابتدای این نشست محمود متین فر در گزارشی به فعالیت های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و محصولات فناوری اطلاعات این پژوهشگاه پرداخت و با استقبال از فعالیت های مشترک با جهاد دانشگاهی قم راهکارهایی در خصوص انعقاد تفاهم نامه با پژوهشگاه ارائه کرد.
 
منبع: اخبار اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اداره فناوری اطلاعات
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 263
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما