کرسی ترویجی پژوهشکده اخلاق و معنویت؛ مدل سلامت روان از منظر اسلامی مجمع پژوهشگاه‌های علوم انسانی-اسلامی با همکاری وزارت علوم و معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات، کرسی ترویجی برگزار می‌کند.

مجمع پژوهشگاه‌های علوم انسانی-اسلامی با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی، روز دوشنبه 21 آذر 1401 کرسی ترویجی عرضه و نقد ایدۀ علمی با عنوان «مدل سلامت روان از منظر اسلامی» را برگزار خواهد کرد.

در این جلسه که از ساعت 8 الی 10 به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، حجت الاسلام دکتر حمید رفیعی‌هنر؛ عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به ارائۀ بحث در این موضوع خواهد پرداخت و حجت الاسلام دکتر علی ابوترابی به عنوان ناقد و حجت‌الاسلام دکتر حسن بوسلیکی؛ مدیر گروه تربیتِ پژوهشکده اخلاق و معنویت، به عنوان دبیر علمی این کرسی ترویجی حضور خواهند داشت.

این کرسی علمی در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، واقع در پردیسان، دانشگاه باقرالعلوم (ع)، طبقه 2، تالار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود. علاقه‌مندان به استفادۀ مجازی از مباحث این جلسه نیز می‌توانند با لینک dte.bz/danaee در این نشست علمی مشارکت داشته باشند.

کلمات کليدي
پژوهشکده اخلاق و معنویت, کرسی ترویجی مدل سلامت روان از منظر اسلامی, دکتر حمید رفیعی هنر
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 19
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما