کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده علمی: معرفی و نقد روش شناسی استقراء گرایانه در اخلاق کاربردی پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی (ایسکا): پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت، کرسی ترویجی با موضوع «معرفی و نقد روش شناسی استقراء گرایانه در اخلاق کاربردی» را در روز شنبه چهارم اسفند برگزار می کند.
به گزارش خبرنگار ایسکا: پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت، در راستای کرسی های ترویجی عرضه و نقد ایدۀ علمی، کرسی ترویجی «معرفی و نقد روش شناسی استقراء گرایانه در اخلاق کاربردی» را در روز شنبه چهارم اسفندماه 97 با ارائۀ حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدتقی اسلامی برگزار خواهد کرد.
در این کرسی ترویجی که از ساعت 10 الی 12 برگزار می شود، حجج اسلام آقایان: دکتر مهدی علیزاده (رئیس پژوهشکده اخلاق و معنویت) و دکتر حسن بوسلیکی (مدیر گروه تربیت پژوهشکده) به عنوان ناقد حضور خواهند داشت.
این کرسی ترویجی که به همت پژوهشکده اخلاق و معنویت و مرکز همکاری های علمی و بین المللِ پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تشکیل می شود، در خیابان معلم و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در تالار امام مهدی (عج) برگزار خواهد شد.
علاقه مندان به شرکت در این کرسی تا ساعت 12 روز جمعه (سوم اسفند) فرصت دارند با مراجعه به https://evend.com/WvEUI برای حضور در جلسه ثبت نام نمایند.
 

 
منبع: تولید محتوای پژوهشکده اخلاق و معنویت اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی
کلمات کليدي
اخبار پژوهشکده اخلاق و معنویت, دکتر محمدتقی اسلامی, دکتر مهدی علیزاده, پژوهشکده اخلاق و معنویت, دکتر حسن بوسلیکی, مرکز همکاری های علمی و بین المللِ
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 334
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما