با همکاری پژوهشکده اخلاق و معنویت و میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی؛ از پوستر همایش ملی معنویت و علوم اسلامی رونمایی شد

پژوهشکده اخلاق و معنویت با همکاری میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی، از پوستر همایش معنویت و علوم اسلامی رونمایی کرد.

پژوهشکده اخلاق و معنویت با همکاری میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی، روز سه شنبه 24 فروردین طی مراسمی از پوستر نخستین همایش ملی معنویت پژوهی با عنوان «معنویت و علوم اسلامی» رونمایی کرد.

در این جلسه که از ساعت 11 تا 12روز سه شنبه 24 فروردین به صورت حضوری و مجازی برگزار شد،  حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر نجف لکزایی؛ ریاست محترم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین الهی خراسانی؛ رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی علیزاده؛ رئیس همایش معنویت و علوم اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد رودگر؛ دبیر علمی همایش، آقای دکتر احمد شاکرنژاد؛ مدیر گروه اسلام و مطالعات معنویت و برخی مدیران و اعضای هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی شرکت داشتند.

در ابتدای جلسه، دکتر شاکرنژاد این همایش را زیرمجموعه کلان پروژۀ مشق اخلاق برشمرد و مروری بر نحوۀ شکل گیری این همایش داشت. وی ماهیت این همایش را چندرشته‌ای خواند و استفاده از تحقیقات انجام‌شده در این زمینه را باعث قوت کار این همایش عنوان کرد.

 سپس حجت الاسلام والمسلمین الهی خراسانی، برگزاری این همایش را محصول ابتکار و هم فکری و هم افزایی مدیران پرتلاش و با انگیزۀ پژوهشکده اخلاق و معنویت برشمرد و دکتر علیزاده نیز درباره فلسفه و ضرورت شکل گیری این همایش سخن گفت.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام دکتر رودگر به برخی جزییات همایش، محورهای همایش و پنج پیش‌نشست  برگزار‌شده با موضوع نسبت معنویت با علوم اسلامی (عرفان، کلام، اخلاق و فلسفه) اشاره کرد.

در پایان آقای دکتر شاکرنژاد پس از یادآوری موضوعات و محورهای همایش، درباره طراحی پوستر و رنگ و مطالب مندرج بر روی آن مطالبی گفت و سپس پوستر مربوطه رونمایی شد.

همایش معنویت و علوم اسلامی، نخستین همایش ملی معنویت پژوهی است و در آبان ماه 1400 برگزار می شود.

کلمات کليدي
پژوهشکده اخلاق و معنویت, همایش ملی معنویت و علوم اسلامی, دکتر شاکرنژاد, پوستر, معنویت پژوهی, همایش
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 92
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما