منو
تبلیغات
آمار
دخالتهای دیگران
بر اثر دخالت‏هاي خانواده خانمم، زندگي ام بامشكل روبرو شده است. چگونه بايد با اين مشكل برخورد كرد؟
همسر و مادر شوهرم به خاطر اختلاف جهيزيه من و ساير خواهرانم مرا سرزنش مي كنند وبه همين دليل با يكديگر اختلاف داريم . چگونه بايد اين مشكل را حل كرد؟
اقوام و خويشان شوهرم بسيار مادي هستند و در زندگي ما نيز دخالت مي كنند و داراي اخلاق خاصي هستند . مادر شوهرم نيز اصلاً احترام من را  نزد  اقوام خودش نگه نمي دارد و بسيار زن پرتوقعي است به همين دليل من دوست دارم كه با اقوامشان ارتباط زيادي نداشته ...(ادامه)
در دوران عقد به سر مي برم . خانواده خانم بسيار سختگيري مي كنند و در روابط ما دخالت مي كنند. آيا آنها حق چنين كاري را دارند؟چگونه بايد اين مشكل را حل كرد؟
بر اثر بعضي مسائل كه در جشن عروسي اتفاق افتاد و همسرم به نظرات من توجهي نكرد با يكديگر اختلاف پيدا كرديم و هنوز ادامه دارد و حتي خاطرات آن نيز مرا آزار مي دهد. در اين مورد چه بايد كرد؟
روش برخورد با مادرزني كه در زندگي انسان دخالت مي كند  و دختر را نيز براي مخالفت با شوهر تحريك مي كند چيست؟ آيا بهتر نيست در اين مواقع با آنها قطع رابطه كرد؟
مادرم با همسرم اختلاف دارند و مادرم بسيار از خانمم بدگويي مي كند. نمي دانم طرف كدام را بگيرم؟
مدت كوتاهي است كه ازدواج كرده ام . مادرم از من انتظارات و توقعاتي در نحوه برخورد با همسرم دارد كه بر خلاف خواسته هاي شوهرم مي باشد.نمي دانم مادرم را از خود راضي نگه دارم يا شوهرم را؟
ميان همسر و خانواده ام به شدت اختلاف است و همسرم مانع رفت و آمد با خانواده ام مي باشد و نيز نگران دخالتهاي پدر و مادرم مبني بر طلاق مي باشم. چه كنم؟
من با مادر همسرم مشكل دارم كه البته مقصر هم از ديد هر انسان عاقلي ايشان است و چون اخلاق بد ايشان بر همسرم هم تاثير گذاشته رابطه ام را با والدين همسرم كم كرده ام و بالطبع همسرم هم كمتر ايشان را ملاقات مي كند حال مي خواهم بدانم كه آيا اين كار من صحيح است ؟
خانواده شوهرم با من ناسازگارند و شوهرم نيز تحت تاثير آنها قرار گرفته راه چاره چيست ؟
رفتار خانواده شوهر با من بسيار بد است. چه كنم؟
راه رهايي و كاهش تأثيرات دخالت مادر شوهر در زندگي چيست؟
1


تعداد بازديد اين صفحه: 106960
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما