تبلیغات
اخبار
بازدید طلاب مؤسسه مجتهده امین از زندان زنان اصفهان
موانع و راهکارهای مأموریت های علمی-تبلیغی طلاب خواهر در کرسی آزاداندیشی حوزه علمیه اصفهان بررسی شد
امام زمان (عج)
سه‌شنبه 20 ارديبهشت 1390 وقتي امام زمان ظهور مي كنند چه مشخصاتي دارد ، چه اتفاقي مي افتد ؟

قبل از ظهور بشر در دوران سياهي زندگي مي كند دوراني كه قتل و قارت و ظلم و ستم حاكم است و بي عدالتي به اوج خود رسيده است .فساد رايج مي شود و زلزله ، بارانهاي نابجا ، سيل وخشكسالي زياد مي شود و در چنين دوراني جهان آماده ظهور حضرت ميگردد .

قبل از ظهور فردي از سوريه به نام سفياني قيام مي كند و شروع به قتل و خونريزي مي كند و تا عراق پيش مي رود و فلسطين و اردن و لبنان را به تصرف در مي آورد . در اين زمان امام ظهور خود را در كنار خانه خدا اعلام ميدارند ، انگاه با ياران خود مكه را به تصرف در مي آورند و با ده هزار ياور بسوي مدينه حركت ميكنند . سفياني كه از ظهور مطلع ميگردد سپاهي را بسوي مكه و مدينه اعزام ميكند تا با امام بجنگند اما در بين مكه و مدينه در سرزميني بنام بيداء در زمين فرو مي روند ولي اين واقعه براي سفياني درس عبرت نمي شود . 
 امام با تصرف مدينه بسوي عراق مي روند و با سفياني در گير مي شوند و بالاخره سفياني پس از حدود 8 ماه از آغاز ظهور در فلسطين شرقي بدست امام كشته مي شود . با شكست سفياني عالم مهياي گسترش حكومت مهدوي مي گردد و همه كشورها براحتي تسليم حضرت مي گردند و پرچم اسلام سراسر گيتي را در بر مي گيرد ، علم و فرهنگ پيشرفت مي كند و بساط ظلم برچيده مي شود و بركات آسمان و زمين بر مردم نازل مي گردد و......

 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 11465
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما