منو
تبلیغات
آمار
متفرقه
اگر تا آخر عمر ازدواج نكنيم و يا تأخير بيندازيم از نظر اخلاقي اشكالي ندارد؟
من تازگي پدر بزرگم فوت كرده است و هر شب مي روم توي فكر مرگ و حالم خيلي بد مي شود حتي كارم به دكتر كشيده شد. مي خواستم از كسي كه به سئوالات پاسخ مي دهد بپرسم چگونه مي توانم از اين فكر بيام بيرون؟ يا اينكه اصلاً  عمرم به سر رسيده و خدا به من مي خواهد بفهماند
زندگي ام بي بركت است اصلاً حقوقي كه مي گيرم همان روزهاي اول و دوم تمام مي شود و اصلاً نمي توانم براي آينده خود و بچه هايم پس اندازي داشته باشم. خلاصه اينكه هرچه برنامه ريزي مي كنم موفق به اجراي آن نمي شوم. در اين باره مرا راهنمايي كنيد؟
در مورد مسافرت توضيحاتي بدهيد؟
در مورد اوقات فراغت توضيح دهيد؟
چند روزي است كه دچار ترس و استرس هستم و از اين كار رنج مي برم لطفا مرا راهنمايي كنيد كه چه چيزي ترس را از انسان دور مي كند؟
يك خانم خانه دار چكار كند تا اوقات فراغتش پر شود و بيهوده تلف نشود هم به خانه داريش برسد واز زندگيش باز نماند شما اگر امكانش را دارد به من راهنمائي كنيد؟
گاهي اوقات زندگي آن قدر كسل كننده مي شود كه انسان دلش مي خواهد از بين لحظات عمرش همه را از دست و حتي حاضر به يك لحظه زندگي نيست چرا اين مشكل به وجود مي آيد و راه حل آن چيست؟
وقتي فكر مي كنم من هم پير مي شوم مي خواهم ديوانه شوم و دوست دارم كه قبل از رسيدن به سن 70 سالگي از دنيا بروم چه راه حلي برايم پيشنهاد مي كنيد؟
در بعضي اوقات هنگامي كه انسان تنهاست فكرهايي به ذهنش خطور مي كند كه از بيش ترين اين سوالات عبارتند از: فكرهايي از مرگ كه براي خود يا ديگران مي كنيم و آن قدر پيش مي رويم تا حتي مراسم هفته، چهله و... را براي خودمان تصور مي كنيم و مي گوييم اين مراسم اين گونه
اگر انسان بخواهد فرد موفق و خوشبخت باشد بايد در زندگي چه كند؟
من انساني هستم كه تقريباً مذهبي ام اما در عين حال به سي دي هاي خوانندگان زن و آهنگهاي غير مجاز نيزگوش مي دهم. و با شادي هاي حرام خود را سرگرم مي كنم حال چگونه شادي هاي خود را از راه حلال تأمين كنم تا ديگر به اينگونه شادي هاي حرام دست نزنم؟
من در فراغت و تنهايي خيالهاي بسيار باور نكردني و بد مي كنم مرا كمك كنيد؟
آيا زنان واقعاً بعد از زايمان از هر گناه وآلودگي پاكند؟ چرا؟
آيا كشتن فردي توسط حضرت موسي گناه بوده است؟ آيا پيامبران مي توانند قبل از مبعوث شدن گناه كرده باشد؟
1


تعداد بازديد اين صفحه: 105451
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما