منو
اخبار مؤسسه

حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شفیعیان، رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره)
1401/8/16 دوشنبه دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار می کند؛ دوره آموزشی فلسفه به زبان ساده رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) گفت: فلسفه به زبان ساده، دوره آموزشی آشنايی با فلسفه و حكمت اسلامی است که ويژه طلاب خواهر و برادر حوزه علميه اصفهان برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد جواد شفیعیان در گفت و گویی اظهار داشت: هویت فلسفه اسلامی متأثر از معارف اسلامی است و نقش چشمگیر فلسفه در تبیین و اثبات عقلانی آموزه‌های قرآنی و سنت، حقیقتی انکارناپذیر است.

وی افزود: با توجه به اهمیت توجه طلاب به فلسفه، مؤسسه های آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) و مجتهده امین(ره) در نظر دارند در آبان ماه سال جاری ثبت نام دوره جدید آشنایی با فلسفه و حکمت اسلامی را ویژه طلاب خواهر و برادر علاقه مند به فلسفه برگزار نمایند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) تصریح کرد: این یک دوره فلسفه اسلامی با زبان و آثار روان تر در کنار مطالعه و آگاهی از فلسفه غرب و مرور و مهارت افزایی در منطق می باشد.

وی تصریح کرد: برنامه آموزشی و مطالعاتی در فلسفه اسلامی و فلسفه غرب،  بهره مندی از برنامه آموزشی، استادان برجسته، امکانات آموزشی و پژوهشی، شرکت در اردوهای علمی و برخورداری از هدایای ممتازین و پایان دوره، اعطای گواهی پایان دوره و اولویت برای حضور در دوره های تخصصی سطح3 و کارشناسی ارشد از مزایا و امتیازات این دوره است.

وی در ادامه با اشاره به شرایط ثبت نام اظهار داشت: طلاب برادر علاقه مند برای شرکت در این دوره باید پایه چهار خود را به اتمام رسانده و خواهران طلبه اشتغال به تحصیل در سال چهارم را داشته باشند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی(ره) در پایان گفت: طلاب علاقه مند می توانند برای ثبت نام به نشانی اینترنتی b2n.ir/e19618  و یا صورت حضوری به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ، ساختمان شماره یک، اتاق 205 مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر امکان تماس در ساعات اداری با شماره 4-32208001 داخلی 7222  فراهم می باشد.


مشاهده در خبرگزاری رسا
مشاهده در خبرگزاری حوزه
مشاهده در خبرگزاری موج
مشاهده در پایگاه خبری ندای اصفهان

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر


تعداد بازديد اين صفحه: 770
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما