شنبه 8 ارديبهشت 1403   22:01:10

( جهش تولید با مشارکت مردم )

print

فرمانده جبهه مقاومت بیان کرد:

نابودی رژیم صهیونیستی، اصلی ترین هدف جبهه مقاومت

  • خلاصه :ابومهدی از فرماندهان جبهه مقاومت اظهار داشت: مهمترین و اصلی ترین هدف جبهه مقاومت در زمان کنونی، نابودی رژیم صهیونیستی و کوتاه کردن دست آمریکا و قطع تسلط آن در منطقه می باشد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی در اولین جلسه از سلسله نشست های طلیعه رمضان، میزبان ابومهدی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت شدند و صحبت های وی را در موضوع «تبیین ظرفیت‌های محور مقاومت» استماع کردند.
ابومهدی در ابتدای مطالب خود، بر روند حرکت انقلابی امام خمینی(ره) از ابتدای ورود به حوزه علمیه اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت امام راحل، در سال 1320 وارد حوزه علمیه شدند و اولین اقدام ایشان در راستای استکبار ستیزی به سال 1323 بر می گردد. امام خمینی(ره) از همان ابتدای جوانی خویش با استکبار و طاغوت به مبارزه برخواست که در سال 1340 فعالیت های انقلابی ایشان به مرحله جدیدی رسید.
وی در ادامه افزود: با قدرت گرفتن فعالیت های انقلابی امام، رژیم منحوس پهلوی احساس خطر کرده و ایشان را ابتدا به ترکیه تبعید و با نتیجه نگرفتن از این اقدام، وی را به کشور عراق تبعید کرد. این اقدام شاه و تبعید، با هدف این بود که کشور عراق یک کشور عربی است و حضرت امام یک فرد غیر عرب و به خیال اینکه عرب خود را برتر از عجم می داند و میزبان خوبی برای ایشان نخواهد بود صورت پذیرفت. اما اسقبال آیت الله حکیم از امام خمینی(ره) این طرح شوم طاغوت را نقش بر آب کرد.
فرمانده جبهه مقاومت بیان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نهایت بعد از تبعید به فرانسه به کشور بازگشت و مورد استقبال ده ها میلیونی آحاد افراد جامعه قرار گرفت و با هوشیاری و کیاستی که داشت در ابتدای امر، انتخبات 12 فروردین 1358 را برگزار نمود تا نقش مردم در تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان دهد. تاسیس نهاد های مردمی در کنار دستگاه های دولتی نیز از جمله اقدامات آن رهبر فرزانه در ابتدای شکل گیری نظام بود.
ابومهدی اظهار داشت: کشور عزیز ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، همواره با دو جبهه از دشمن اعم از منافقین و استکبار جهانی در نبرد بوده است، دشمنی که تمام تلاش و ظرفیت های خود را به کار گرفته تا مسیر انقلاب را تغییر دهد. جنگ تحمیلی 8 ساله در ابتدای امر، تحریمات ظالمانه و اختلال و ایجاد ناامنی در کشور در زمان فعالی از مصادیق دشمنی جبهه استکبار  با ایران می باشد.
وی در ادامه تصریح کرد: توطئه های دشمن زمانی برطرف خواهد شد که جمهوری اسلامی با قدرت به مسیر پیشرفت خود در عرصه های گوناگون از جمله افزایش توان دفاعی و داشتن قدرت در منطقه، ادامه دهد. و این امر جزء با حضور در کنار نیروهای مقاومت در منطقه و حمایت از آنان حاصل نمی گردد. تاسیس سپاه قدس با همین هدف صورت گرفته است.
فرماندهان جبهه مقاومت به بیان ویژگی های سردار سلیمانی پرداخت و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان چهره شاخص مقاومت با داشتن ویژگی هایی چون؛ روحیه جهادی و انقلابی، تلاش در عرصه جهاد با نفس، اطاعت محض از ولی فقیه، تیز هوشی و ذکاوت  و با اقدامات ارزشمند خود توانست کشور ایران را به قدرت برتر در منطقه تبدیل نماید.
ابومهدی به موضوع مظلومیت مردم فلسطین اشاره کرد و اظهارداشت: در طول 70 سال گذشته میلیون ها نفر از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین که اکثریت آن را زنان و کودکان تشکیل داده اند به شهادت رسیده اند. رژیم صهیونیستی در اقدامی شوم در ایام قبل از 15 مهر 1402، قصد داشت که با یک عملیات گسترده و پیچیده تمام افراد ساکن در نوارغزه را از آن باریکه اخراج و به صحرای سینا در کشور مصر هدایت کند که با اقدام شجاعانه نیروهای حماس در طوفان الاقصی روبرو گردید و رژیم صهیونیستی با یک شکست ترکیبی مفتضحانه مواجه شد.
وی در بخش پایانی مطالب خود بیان کرد: مهمترین و اصلی ترین هدف جبهه مقاوت در زمان کنونی، نابودی رژیم صهیونیستی و کوتاه کردن دست آمریکا و قطع تسلط آن در منطقه می باشد.
 
امتیاز دهی
 
 

نظر شما
نام
پست الكترونيک
وب سایت
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
نظر
بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما