فهرست
تبليغات

  

خبرها
مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی - صدا و سیمای مرکز اصفهان
استفاد از ظرفیت کارشناسان مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در صدا و سیمای مرکز اصفهان رییس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: در تعاملی که با مرکز صدا و سیمای اصفهان انجام شد از توانمندی و ظرفیت های کارشناسان این نمایندگی با رویکرد تخصصی، مورد استفاده قرار گرفته است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد علیجانی اظهار داشت: در مجموعه مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی حدود ۴۰۰ نفر از فضلای متخصص حوزوی مشغول به فعالیت می باشند که طی ده سال گذشته پاسخگوی ۲۵ میلیون سوال بوده اند و در حال حاضر نیز پاسخگوی روزانه ۱۰ هزار سوال و شبهه از طریق بسترهای مختلف تلفنی، پیامکی و فضای مجازی که نشان از اعتماد مردم و مایه افتخار این مجموعه است، می باشند.

وی بیان داشت: با هدف گسترش ظرفیت های موجود در این مجموعه و برای بهره مندی حداکثری عموم مردم، برنامه های متنوعی تعریف شده است که یکی از آنها تعامل با صدا و سیمای مرکز اصفهان برای ساخت برنامه هایی برای پاسخگویی به سؤالات پرتکرار مردم است.

رییس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در اصفهان در ادامه به چند نمونه از برنامه های مشترک با صدا و سیمای مرکز اصفهان اشاره کرد و گفت: برنامه روزانه اذان گاهي ظهر «قرار بندگي» و با موضوع «يك پرسش و يك پاسخ» و همچنین برنامه بیانیه گام دوم انقلاب «نقشه راه» به صورت هفتگی، توسط كارشناس فقه و احكام، حجت الاسلام و المسلمین دکتر امير صالحي در حال ضبط و پخش می باشد.

وی افزود: هر روز برنامه اذان گاهي صبح «نجوای بیداری» با موضوع «يك پرسش و يك پاسخ» توسط كارشناس فقه و احكام، حجت الاسلام  الهی منش نیز در حال پخش می باشد.

حجت الاسلام و المسلمین علیجانی به نمونه دیگری از این دست برنامه ها اشاره کرد و گفت: در ماه شعبان المعظم هر روز ساعت 19:20 در برنامه «بشارت» با موضوع «شرح و تفسیر مناجات شعبانیه» توسط كارشناس اخلاق و تربیت، حجت الاسلام و المسلمین محسن دهقانی  پخش شده است.


مشاهده در خبرگزاری حوزه



 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 661
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما