فهرست
تبليغات

  

خبرها
ویژه نامه ریحانه النبی
به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها ویژه نامه ریحانه النبی منتشر شد + لینک دریافت نمايندگي مركز ملّي پاسخگويي به سوالات ديني در اصفهان گفت: ویژه نامه ریحانه النبی در برگیرنده مجموعه ای پرسش و پاسخ های منتخب با موضوع اخلاق و تربیت اسلامی، فقه و احکام و کلام و عقاید آماده و منتشر شده است.
به گزارش روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، حجت الاسلام محمد علیجانی اظهار داشت: در راستای رسالت مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی در خصوص نیازسنجی و پاسخگویی به سؤالات موجود در متن جامعه و با توجه به سؤالات پربسامد مخاطبان پس از رصد و جمع آوري، طی فرایندهای علمي اقدام به پاسخگویی به سؤالات و شبهات در قالب بسته‌های تخصصی به صورت ويژه نامه انجام و در دسترس طلاب، دانشجویان و عموم مردم قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: به مناسب دهه فاطميه تیم محتوایی 120 سؤال را شناسايي و نقشه محتوایی پرسش‌های دهه فاطميه در قالب 44 پرسش و پاسخ طراحی شد.

نمايندگي مركز ملّي پاسخگويي به سوالات ديني در اصفهان وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: ویژه نامه های «قافله عشق» برای دهه محرم و «غم هجران» برای مناسبت های ماه صفر منتشر شده است و ويژه نامه های ديگري به مناسبت فرارسيدن ايام الله دهه فجر و سالگرد بيانه گام دوم انقلاب در بهمن ماه در دستور كار مي باشد.

وی در پایان گفت: PDF ویژه نامه «ریحانه النبی سلام الله علیها» از نشانی www.dte.bz/reyn قابل دریافت می باشد.


مشاهده در پایگاه خبری صاحب نیوز
مشاهده در پایگاه خبری جوان آنلاین
مشاهده در خبرگزاری حوزه






 
 
امتیاز دهی
 
 



تعداد بازديد اين صفحه: 699
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)
مجری سایت : شرکت سیگما