جمعه 10 فروردين 1403   04:53:32

(مهار تورم، رشد تولید)

print

به همت مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق؛

وبینار آموزشی «جریان های درآمدی در استارت آپ های حوزه علوم انسانی» برگزار می شود

  • خلاصه :معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق از برگزاری وبینار آموزشی «جریان های درآمدی در استارت‌آپ های حوزه علوم انسانی» در تاریخ ۲۱ اردیبهشت ماه به صورت مجازی در مدرسه فناوری فانوس خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی ( تبلیغ نیوز )، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد محمدصادق در گفتگویی به بیان برنامه های جاری مدرسه فناوری فانوس پرداخت و به برگزاری سومین وبینار آموزشی با عنوان «جریان های درآمدی در استارت آپ های حوزه علوم انسانی» ویژه تیم های نوپا، استارتاپ ها و علاقه مندان اکوسیستم نوآوری و فناوری در کشور اشاره کرد.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مدل های درآمدی در استارتاپ‌های فرهنگی و علوم انسانی بیان داشت: مدل درآمدی یک استارتاپ عبارت است از استراتژی مدیریت مسیر یا مسیرهایی که یک استارتاپ از طریق آن‌ها کسب درآمد می‌کند. مدل درآمدی که شما انتخاب می‌کنید، نشان می‌دهد که استارتاپ شما چگونه قرار است درآمد کسب کند و این راه رسیدن به اهداف مالی‌تان است.

مدیر مدرسه فناوری فانوس ضمن دعوت از همه استارت‌آپ های فعال در حوزه علوم انسانی و فرهنگی به شرکت در این وبینار، تصریح کرد: وبینار آموزشی مذکور با ارائه سید محمدهادی نواب «بنیانگذار شتاب دهنده صدران» برگزار خواهد شد.

وی افزود: سرفصل‌های وبینار مذکور عبارتند از: مروری بر مفهوم مدل درآمدی ویژه استارتاپ‌ها، تشریح انواع مدل‌های درآمدی استارتاپ‌ها، بررسی مدل‌های درآمدی ترکیبی و نوآوری در مدل کسب و کار.

حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اظهار داشت: برای ثبت نام در وبینار آموزشی «جریان های درآمدی در استارت آپ های حوزه علوم انسانی» ، از طریق لینک https://noavari.dte.ir/UxpSe اقدام نمایید.

وی با اشاره به زمانی برگزاری وبینار آموزشی «جریان های درآمدی در استارت آپ های حوزه علوم انسانی» گفت: این وبینار در تاریخ سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ الی ۱۲ صبح برگزار خواهد شد.

معاون آموزش و توسعه فناوری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق خاطرنشان کرد: علاقه مندان جهت اطلاع از برنامه های مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق می توانند به نشانی اینترنتی noavari.dte.ir و یا کانال ایتا به آدرس noavari_dte مراجعه نمایند.
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
ravabet.omomi@dte.ir
۰۲۵-۳۱۱۵۲۷۲۷ (مدیریت پرتال)
۰۲۵-۳۱۱۵۰۰۰۰ (تماس با ما)
025-31155614
ایران قم میدان شهداء
بيشتر
خانه | بازگشت |
Guest (PortalGuest)

پورتال اطلاع رسانی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
مجری سایت : شرکت سیگما