در پی شهادت جمعی از پاسداران در حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری صادر شد: پیام تسلیت ریاست محترم پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دکتر نجف لک زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران در حمله انتحاری تروریست ها در استان سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت. به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ در پی حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام در جاده خاش - زاهدان ،حجت الاسلام و المسلمین دکتر "نجف لک زایی" رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد .
متن پیام رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
*وَمَا نَقَمُوا مِنْهُمْ إِلَّا أَنْ يُؤْمِنُوا بِاللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَمِيدِ*؛
و از مؤمنان انتقام نگرفتند مگر به خاطر ايمانشان به خداي تواناي شکست ناپذير و ستوده.(سوره مبارکه البروج آیه۸).
انا لله و انا الیه راجعون
حضور باشکوه مردم مومن ایران باعث یاس و خشم استکبار جهانی و نوکران منطقه ای آنها شد تا با بهره گیری از تروریست های خودفروخته و مزدور از ملت شجاع ایران انتقام بگیرند. اما هم تروریست ها و هم اربابانشان بدانند ملت ایران همانطور که تاکنون مقاومت و استقامت کرده است، از این پس نیز چنین خواهد کرد. این کوردلان می خواهند انتقام شکست های خود در سوریه و عراق و یمن و ... را از افراد بی دفاع بگیرند که به فضل الهی و نصرت پروردگار موفق نخواهند شد.
شهادت جمعی از رزمندگان شجاع و غیور ایران عزیز را در حمله تروریستی به اتوبوس این عزیزان در مسیر خاش به زاهدان که در حال بازگشت از ماموریت حفاظت از مرزهای میهن اسلامی بودند، به محضر مقام معظم رهبری و همرزمان و خانواده ها و همه مردم و به ویژه مردم شریف استان سیستان و بلوچستان و اصفهان تسلیت عرض می کنم.
خدایشان غریق رحمت فرماید و به بازماندگان و خانواده‌های آنان و بستگانشان اجر و صبر عنایت فرماید.
نجف لک زایی
 
منبع: تولید محتوای سایت پژوهشگاه
پیام تسلیت دکتر نجف لک زایی در پی شهادت جمعی از پاسداران در حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری کلمات کليدي
اخبار سایت پژوهشگاه, حجت الاسلام نجف لکزایی, پیام تسلیت- لک زایی
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 613
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما