در بازدیدی از خبرگزاری ایکنا انجام شد: تجلیل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه از ایکنای قم مسئول حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از فعالیت‎ها و خدمات قرآنی دانشگاهی خبرگزاری ایکنا در قم تجلیل و تقدیر کرد. گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از فعالیت‎ها و خدمات قرآنی دانشگاهی خبرگزاری ایکنا در قم تجلیل و تقدیر کرد.
به گزارش ایکنا از قم، حجت‌الاسلام موسی‌الرضا تیموری، مسئول حوزه ریاست پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، محمدرضا قربان‍زاده کارشناس روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا بهروز کارشناس مسئول  سایت و روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی صبح امروز با حضور در ساختمان جهاد دانشگاهی واحد استان قم از فعالیت‌های خبرگزاری ایکنا بازدید کردند.
حجت‌الاسلام موسی‌الرضا تیموری در این مراسم با اشاره به خدمات مناسب خبرگزاری ایکنا در پوشش برنامه‌های قرآنی در استان قم، گفت: خبرگزاری ایکنا دستاوردهای قرآنی خوب و مناسبی را به جامعه علمی کشور و عموم مردم عرضه و امسال نیز با حضور در نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم فعالیت‌های شاخصی را ارائه کرده‌است.
دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی استان قم در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های گسترده جهاد دانشگاهی در زمینه‌های علمی، پزشکی و فرهنگی و.. بیان کرد: در جهاد دانشگاهی زمینه‌های بسیاری برای ارائه همکاری هر دو نهاد وجود دارد و با توجه به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌ها، آمادگی خود را جهت همکاری‌های گسترده با دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اعلام می‌کنیم.
حجت‌الاسلام محمدرضا بهروز با تاکید بر اینکه حضور دفتر تبلیغات اسلامی در فضای مجازی پررنگ‌تر شده‌است، گفت: خبرگزاری ایکنا اطلاع‌رسانی دقیق و سرعت عمل بسیار خوبی در انتشار خبر دارد و به خصوص در حوزه معارف دینی در انتشار سریع خبر کوشا هستند و از نظر دقت‌ در محتوای خبر نیز بسیار نکته‌سنج و ریزبین عمل می‌کنند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.
محمدرضا قربان‌زاده در ادامه مراسم با تاکید بر سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دفتر تبلیغات اسلامی نماد روشنفکری حوزه است، اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی یکی از مجموعه‌های چندضلعی کشوری است که در زمینه‌های اعزام مبلغ، تحقیق و پژوهش و فرهنگی و هنری و.. فعالیت گسترده‌ای ارائه می‌دهند.
در این مراسم علی فرج زاده سردبیر خبرگزاری ایکنا در قم با اشاره به خدمات این خبرگزاری در زمینه رشد فعالیت‌های قرآنی، پوشش فعالیت‌های قرآنی، تقدیر و تجلیل از شخصیت‌ها و اساتید پیشکسوت قرآن، بررسی مشکلات جامعه قرآنی و.... به ارایه گزارشی در این زمینه پرداخت.
در پایان این مراسم حجت‌الاسلام تیموری از تلاش‌های گسترده سردبیر ایکنا تشکر و لوح تقدیر به این خبرگزاری اهدا کرد.
منبع: خبرگزاری ایکنا
تجلیل دفتر تبلیغات اسلامی حوزه از ایکنای قم کلمات کليدي
خبرگزاری ایکنا, رییس حوزه ریاست و روابط عمومی پژوهشگاه, حجت الاسلام موسی الرضا تیموری, حجت الاسلام محمدرضا بهروز, محمدرضا قربان زاده
 
امتیاز دهی
 
 

[Part_Lang]
[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 174
Guest (PortalGuest)

پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامي - دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم
مجری سایت : شرکت سیگما