رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی: تربیت پژوهشگر در زمینه معنویت پژوهی از اولویت های ماست رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی، تربیت پژوهشگر در زمینه معنویت پژوهی را از اولویت های این میز برشمرد و گفت: در این زمینه طرح واره ای با نام «مشق اخلاق پژوهی» آماده کرده ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی الهی خراسانی در آیین رونمایی از پوستر همایش ملی معنویت و علوم اسلامی که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، این همایش را از زیرمجموعه‌های پروژۀ مشق اجتهاد معرفی کرد و اظهار داشت: این همایش به ابتکار حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مهدی علیزاده، رئیس پژوهشکدۀ اخلاق و معنویت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی طراحی شده و قدم بسیار مبارکی است و برای تثبیت و سازوار کردن معنویت در علوم اسلامی، بسیار کارآمد خواهد بود.

وی با اشاره به مستحدثه و نوآمد بودن مطالعات معنویت پژوهی ادامه داد: با توجه به نو بودن مطالعات معنویت، این موضوع در اولویت میز علوم اسلامی قرار گرفته تا با دقت و پشتکار به سامان برسد.

حجت‌الاسلام والمسلمین الهی خراسانی، تربیت پژوهشگر در زمینۀ معنویت‌پژوهی را از اولویت‌های میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برشمرد و گفت: در این زمینه طرح‌واره‌ای با نام «مشق اخلاق‌پژوهی» آماده کرده‌ایم.

رئیس میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی یادآور شد: امیدواریم این همایش در برگزاری نشست‌های تخصصی، پنل‌های تخصصی برای ارتقای مهارتهای پژوهشگران و تقویت جایگاه معنویت‌پژوهی در مراکز علمی مؤثر باشد.
کلمات کليدي
پژوهشکده اخلاق و معنویت, دکتر الهی خراسانی, میز توسعه و توانمندسازی علوم اسلامی, مشق اخلاق, معنویت پژوهی
 
امتیاز دهی
 
 

[Control]
تعداد بازديد اين صفحه: 87
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

مرکز اخلاق و تربیت اسلامی
مجری سایت : شرکت سیگما