صفحه نخست
آشنایی با دفتر
.:: سخن نخست ::.
سند راهبردی فناوری اطلاعات
هیئت امناء
چشم انداز بیست ساله
بیانیه ماموریت
دفتر در نگاه ولایت
ساختار سازمانی
معاونت آموزش
معاونت پژوهش
معاونت فرهنگی-تبلیغی
معاونت منابع انسانی و پشتیبانی
حوزه ریاست و روابط عمومی
اعضای هیئت علمی
اعضای هیئت علمی پژوهشی
اعضای هیئت علمی آموزشی
خبرنما
اخبار
همایش ها و فعالیت ها
انجمن های علمی
محصولات نرم افزاری
پرتال نشریات
تماس با ما
يكشنبه 8 شهريور 1394
تغییر مخاطب در قرآن
نويسنده:
شاهسوندی، شهره, خانه زاد، امید
ناشر:
موسسه بوستان کتاب قم
ناشر اصلي:
معاونت پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی
نوبت و سال انتشار:
1392
چكيده:
کتاب تغییر مخاطب در قرآن به یکی از موضوعات کلیدی در ترجمه و تفسیر قرآن کریم میپردازد که تاکنون مورد عنایت بایسته محققان و مترجمان قرار نگرفته است؛ به همین دلیل کاستیهایی در برداشت و شیوه انتقال تغییر مخاطب در ترجمهها و تفاسیر قرآن به چشم میآید. اثر حاضر کوشیده ضمن بررسی تحلیلی مقوله تغییر مخاطب و تعیین ساختار ویژه آن در نص کلام وحی و تبیین جایگاه آن نزد مخاطبان و صاحبان اندیشه و واکاوی برخی از مهمترین ترجمههای فارسی و انگلیسی، معایب ساختاری و مفهومی ترجمهها را شناسایی و در برگردان متن وحی به زبانهای دیگر راهکارهای لازم را ارائه نماید.
موضوع:
قرآنی
امتیاز دهی
پاسخ
نام
پست الكترونيک
* فرمت ایمیل ورودی صحیح نمی باشد
وب سایت
* فرمت آدرس ورودی صحیح نمی باشد
متنی که در تصویر می بینید عینا تایپ نمایید
*
نظر
* نظر را وارد نمایید
کلیه حقوق این سایت در اختیار دفتر تبلیغات اسلامی شعبه خراسان رضوی می باشد
خانه
|
بازگشت
|
Guest (PortalGuest)
دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم (شعبه خراسان رضوي)
مجری سایت :
شرکت سیگما